Jeg faldt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.905 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. november 2009

CamillaKa

Som overskriften siger, så faldt jeg i dag, lige så lang jeg var. Jeg havde uld sokker på og gled i farten på det glatte parketgulv, jeg landede på siden af maven og slog mine knæ og håndled, av for h....... Nu er spørgsmålet bare om der er grund til bekymring? kan baby have slået sig? den sparker som den plejer og jeg har ikke ondt i maven eller noget, men er alligevel lidt bekymret for den lille..

knus camilla 27+1

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

TbCp

Som overskriften siger, så faldt jeg i dag, lige så lang jeg var. Jeg havde uld sokker på og gled i farten på det glatte parketgulv, jeg landede på siden af maven og slog mine knæ og håndled, av for h....... Nu er spørgsmålet bare om der er grund til bekymring? kan baby have slået sig? den sparker som den plejer og jeg har ikke ondt i maven eller noget, men er alligevel lidt bekymret for den lille..

knus camilla 27+1

Åhhh puha... det er bare det alle frygter!

Jeg tror ikke du har noget at være bekymret for når du ikke har ondt og når babyen sparker som den plejer...

Men hvis du er urolig så ring til jordmoderen om ikke andet kan det nok berolige dig.

Hilsen Tina (som faldt ned af trappen da hun ventede sig.... og senere gjorde det samme med en baby på armen  )

Anmeld

18. november 2009

Unalisa

CamillaKa skriver:

knus camilla 27+1

jeg har oplevet det samme uheldigvis jeg fald på jorden en dag,(tror jeg var i 34uge). slog siden af maven,knæ og håndled. Jeg havde heller ikke ondt nogen steder og han sparkede som han plejede.og så vidt jeg ved har han det godt.

jeg vil sige ingen bekymring hvis du har det godt og mærke liv

Anmeld

18. november 2009

Ox.

Jeg slog min mave da jeg faldt ind i hjørnet af et bord, med maven først, jeg ringede til lægen med det samme, og blev tjekket, bare for at være sikker, og de tog det også ganske alvorligt da der kan være indre blødninger.

Knus Sussie.

Anmeld

18. november 2009

CamillaKa

Tak for jeres svar.. er lidt mere rolig nu.. Bare typisk sådan nogle ting sker på det forkerte tidspukt!

Anmeld

18. november 2009

wamse

CamillaKa skriver:

knus camilla 27+1

Jeg ville ringe til lægen og lige høre ad hvad h*n synes

Anmeld

18. november 2009

CamillaKa

wamse skriver:

Jeg ville ringe til lægen og lige høre ad hvad h*n synes

Tror også lige jeg ringe til jodmoder eller læge i morgen!

Anmeld

18. november 2009

wamse

CamillaKa skriver:

Tror også lige jeg ringe til jodmoder eller læge i morgen!

Ja bare lige for at være sikker

Anmeld

18. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

jeg ik afvide at der sku RIGTIG meget til før det ku skade baby, den er så godt "pakket" ind.. hvis maven ikke gør ondt, så tror jeg ikke der er grund til bekymring, men er du nervøs, så sker der jo ikke noget ved at ringe og måske få det tjekket

knus fra karina 28+1

Anmeld

18. november 2009

lulle1985

CamillaKa skriver:

knus camilla 27+1

AV for katten...

men dejligt og høre den lille stadig tumler i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.