Tænkte det nok...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. november 2009

NoName

Tja, så er mandens prøve kommet tilbage og den er fin som forventet...

Så er det mig det er "galt" med... Næste stop gynækolog, så må vi se havd hun siger... (er dog en anelse nervøs)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Kruse90

noname skriver:

Tja, så er mandens prøve kommet tilbage og den er fin som forventet...

Så er det mig det er "galt" med... Næste stop gynækolog, så må vi se havd hun siger... (er dog en anelse nervøs)

dejligt at hans er i top

Hvor længe har i prøvet?
Og forsåt godt din nervøsitet.

en  fra mig

Anmeld

18. november 2009

NoName

Kruse1 skriver:

dejligt at hans er i top

Hvor længe har i prøvet?
Og forsåt godt din nervøsitet.

en  fra mig

Vi har ikke været i gang så længe som mange af jer andre herinde, men siden januar i år.

Vi tog om til lægen og fik en go snak med ham, han ville godt allerede nu starte på at finde ud af hvorfor, så det er jo skønt...

Men er godt nok lidt nervøs, for alle de undersøgelser jeg skal igennem... Ved faktisk slet ikke hvad der kommer til at ske andet end at jeg skal smide tøjet for fremmede mennesker...

Anmeld

18. november 2009

MM1987

Hej...

Jeg har selv for nylig været ved gyn og få scannet mine æggestokke, da jeg ingen ægløsning havde...

(har du egentlig ægløsning eller??)

Og jeg synes ikke det er så slemt, det er ikke værre end en almindelig undersøgelse, så det er mest den der ydmygende stilling man skal ligge i...

Vi har et venne par hvor der ikke var noget "galt" med nogen af dem, men der gik alligevel 10 mdr...så det kan nå at lade sig gøre endnu, uden der behøves at være noget...

Det er da dejligt din læge er så effektiv...

Anmeld

18. november 2009

oo

du må ikke miste modet fuldkommen! min mands sæd er også helt fint, og det samme er jeg, så vi er det der hedder uforklarligt barnløse - der behøver altså ikke være noget galt med nogen af jer, fordi det ikke lykkedes for jer!

det du skal igennem er højst sandsynligt en helt normal gynækologisk undersøgelse samt blodprøver. Måske skal du igennem en scanning af dine æggestokke, så de kan se om der er passage - det skulle jeg dog ikke, så det er ikke sikkert.

Anmeld

18. november 2009

NoName

Hej...

Jeg har selv for nylig været ved gyn og få scannet mine æggestokke, da jeg ingen ægløsning havde...

(har du egentlig ægløsning eller??)

Og jeg synes ikke det er så slemt, det er ikke værre end en almindelig undersøgelse, så det er mest den der ydmygende stilling man skal ligge i...

Vi har et venne par hvor der ikke var noget "galt" med nogen af dem, men der gik alligevel 10 mdr...så det kan nå at lade sig gøre endnu, uden der behøves at være noget...

Det er da dejligt din læge er så effektiv...

Hmm jeg har testet positiv på æl tests...

Men, har haft underlivsbetændelse for mange år siden, så mine æggeledere kan jo være lukkede....

Tar normalt heller ikke de undersøgelser ret tungt, men jeg har psoriasis og har fået et udbrud et temmelig uheldigt sted

Anmeld

18. november 2009

MM1987

noname skriver:

Hmm jeg har testet positiv på æl tests...

Men, har haft underlivsbetændelse for mange år siden, så mine æggeledere kan jo være lukkede....

Tar normalt heller ikke de undersøgelser ret tungt, men jeg har psoriasis og har fået et udbrud et temmelig uheldigt sted

Okay, jamen det er da godt du har æggeløsning...

Ja okay det kan jeg godt se...

Jeg fik også tjekket passagen og det niver lidt, men havde lige fået afvide at jeg havde PCO og kunne bare slet ikke tage mig sammen og lige slappe af og få et overstået, så tror det var derfor jeg synes det var lidt slemt, men rigtig ondt gjorde det ikke...

Vi håber der er fin passage og at hvisheden måske gør at der er gevinst næste gang...

Anmeld

18. november 2009

NoName

Tjuhl skriver:

du må ikke miste modet fuldkommen! min mands sæd er også helt fint, og det samme er jeg, så vi er det der hedder uforklarligt barnløse - der behøver altså ikke være noget galt med nogen af jer, fordi det ikke lykkedes for jer!

det du skal igennem er højst sandsynligt en helt normal gynækologisk undersøgelse samt blodprøver. Måske skal du igennem en scanning af dine æggestokke, så de kan se om der er passage - det skulle jeg dog ikke, så det er ikke sikkert.

Ja, i må altså undskylde hvis jeg spørger dumt... Men det her er ret nyt for mig, har jo altid troet at man smider pillerne har sex med manden og vupti, så er man gravid...

Men hvis jeg skal igennem det samme som du var, så tror jeg bestemt at jeg overlever

Anmeld

18. november 2009

NoName

MimseMajse skriver:

Okay, jamen det er da godt du har æggeløsning...

Ja okay det kan jeg godt se...

Jeg fik også tjekket passagen og det niver lidt, men havde lige fået afvide at jeg havde PCO og kunne bare slet ikke tage mig sammen og lige slappe af og få et overstået, så tror det var derfor jeg synes det var lidt slemt, men rigtig ondt gjorde det ikke...

Vi håber der er fin passage og at hvisheden måske gør at der er gevinst næste gang...

Det håber jeg også, det ville da være væsentlig nemmere...

Anmeld

18. november 2009

oo

noname skriver:

Ja, i må altså undskylde hvis jeg spørger dumt... Men det her er ret nyt for mig, har jo altid troet at man smider pillerne har sex med manden og vupti, så er man gravid...

Men hvis jeg skal igennem det samme som du var, så tror jeg bestemt at jeg overlever

for et år siden var jeg ved at skide i bukserne af skræk over at skulle igang med undersøgelser og derefter over at skulle i gang med IUI - og nu er jeg ved at skide i bukserne af skræk over udsigten til at starte IVF, så du skal ikke undskylde - selvfølgelig er man skræmt og forvirret og syntes det hele er noget pisabe, og jeg var også sikker på der var ALT MULIGT galt med mig - især da vi så en film hvor den ene kvinde blev scannet og de fandt en kæmpe svulst i hendes æggestokke og det så forklarede hendes barnløshed

du skal bare spørge alt det du vil - og rase ud og fortælle og være ked af det og ikke mindst være optimistisk herinde  (og ps. så er barnløshedsgruppen rigtig rigtig god når det kommer til både tekniske og følelsesmæssige spørgsmål)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.