Hvad sker der for vejret?? :o

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

380 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. november 2009

Kruse90

Hej alle sammen.

Ville bare lige lægge en lille kommentar
Så der er blevet oprettet en tråd med antal online
Nu 1307 Det er godt nok vildt

Det må være det her vilde og voldsomme vejr.
Det er længe siden det har blæst SÅ kraftigt.
Her på vej hjem kl. 16.00 Væltede træerne omkring på vejene
Så er det altså bare ikke sjovt at køre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

TbCp

Kruse1 skriver:

Hej alle sammen.

Ville bare lige lægge en lille kommentar
Så der er blevet oprettet en tråd med antal online
Nu 1307 Det er godt nok vildt

Det må være det her vilde og voldsomme vejr.
Det er længe siden det har blæst SÅ kraftigt.
Her på vej hjem kl. 16.00 Væltede træerne omkring på vejene
Så er det altså bare ikke sjovt at køre!

Nej det er godt nok et træls vejr!
Pga blæsevejret og al regnen var vores stue pludselig en svømmepøl... vandet løber ind et eller andet sted over loftet i stuen og ned og ud af lampeudtaget... ikke særlig smart :-S

Anmeld

18. november 2009

oo

uhuuuuu efterårsstorm - I LOVE IT!!

Anmeld

18. november 2009

otlitrom

Tjuhl skriver:

Jeg fornemmer at du ikke arbejder som udekørende? Det har ikke været den fedeste dag i sundhedsplejen, men et varmt bad og en kop te gjorde meget ved det, da jeg kom hjem.. Synes dog alligevel det er hyggeligt, når man er indenfor.. Så må det godt ruske i træerne er dog mere til og sommer!!

Anmeld

18. november 2009

oo

kitty skriver:

Jeg fornemmer at du ikke arbejder som udekørende? Det har ikke været den fedeste dag i sundhedsplejen, men et varmt bad og en kop te gjorde meget ved det, da jeg kom hjem.. Synes dog alligevel det er hyggeligt, når man er indenfor.. Så må det godt ruske i træerne er dog mere til og sommer!!

nej jeg er universitetsstuderende og har været hjemme hele dagen pga mavesmerter efter insemineringen i lørdags, så jeg har haft en mega hyggelig dag

Anmeld

18. november 2009

otlitrom

Tjuhl skriver:

nej jeg er universitetsstuderende og har været hjemme hele dagen pga mavesmerter efter insemineringen i lørdags, så jeg har haft en mega hyggelig dag

Ja, der er nogen der er heldige Godt at du passer godt på dine små kyllinger!
Turene frem og tilbage har nu ikke været så sjove, men det er ganske hyggeligt med små babyer på 12 dage, der skal måles og vejes... Hvis det har larmet på en underlig måde i det sydlige DK, er det nok mine æggestokke i har hørt
Jeg vil også være moar...
Nå, må hellere ud af starthullerne. Er på vej til fødselsdag!

Anmeld

18. november 2009

MetteT

Tjuhl skriver:

Puha... Er det ikke uhyggeligt når man bor ude i skoven??

Anmeld

18. november 2009

oo

MetteT skriver:

Puha... Er det ikke uhyggeligt når man bor ude i skoven??

naaaaaaj, det er vildt hyggeligt, men der er kulsort udenfor nu, så man kan bare høre blæsten og regnen så er det smadder hyggeligt at sidde indenfor med stearinlys tændt, en kop varm the og en god bog

Anmeld

18. november 2009

MetteT

Tjuhl skriver:

naaaaaaj, det er vildt hyggeligt, men der er kulsort udenfor nu, så man kan bare høre blæsten og regnen så er det smadder hyggeligt at sidde indenfor med stearinlys tændt, en kop varm the og en god bog

Puha... Jeg kan bare huske der i stormen i '99, der var jeg til tøseaften/nat hos en veninde der også boede ude i skoven og det var bare pisse uhyggeligt... Vi ku bare høre træerne vælte omkring os...

Knus..

Anmeld

18. november 2009

Lone Jakobsen

jamen naturens rasen er bare dybt facinerende....

jeg har kørt gennem kæmpe vandbytter hvor vandet sprøjtede op på begge sider af bilen...jeg har skruet ekstra op for varmen og hørt huset knage..og så opdagede min datter pludselig at trampolinen vendte på hovedet og det er altså en af de helt store trampoliner der lige var fløjet et par meter og nu lå med benene op ad.

så ja, facineres og nyder det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.