sene kravlere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

324 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. november 2009

Mum33

Andre end mig der bøvler med at få sit barn til at kravle? Han nærmere sig 11 mdr. Syntes snart det må komme.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

KarinaIda

I.E.K. skriver:

Andre end mig der bøvler med at få sit barn til at kravle? Han nærmere sig 11 mdr. Syntes snart det må komme.

Hej.. Det skal du bestemt ikke være ked af, min datter nærmer sig de 15 mdr, og hun kravler heller ikke endnu.... Hun skubber sig frem på rumpen

Anmeld

18. november 2009

MetteT

Kathrine er 11 mdr i dag.. og hun begyndte først at kravle i sidste uge.. så kan fuldt ud sætte mig ind i hvordan du har det....

men ligepludselig...... så kan de..

knus mette

Anmeld

18. november 2009

A.

hvem siger at han skal kravle?? min dreng kravlede aldrig

Anmeld

18. november 2009

FrkT

Det er noget med at deres krydskoordineringsevne ikke bliver udviklet ordentligt, hvis de ikke kravler før de går. Jeg kender to veninder som er levende bevis på at der faktisk ER hold i det (men sikkert med undtagelser).

En af mine kollegaers søn er lige blevet 1 år, og han har kun kravlet en uge nu, og hun måtte lære ham det, fordi han ikke selv gjorde det. Så hun fortalte at hun i en hel uges tid kravlede rundt på gulvet med ham for at få ham til at lære det, og pludselig gjorde han det bare, hehe

Anmeld

18. november 2009

Mum33

Tak for opmuntringen  Håber også snart det sker, for han gider ikke bare sidde selv længere og slet ikke hvis vi går ud i køkkenet el. lignende og han er jo ved at være en tung basse at slæbe rundt på. Har altså også hørt at det er vigtigt at kunne kravle pga ens motorik.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.