lettere frusteret...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. november 2009

Tvilling

Hej Allesammen

Jeg har lige brug for at dele nedenstående med jer. Jeg har SÅ ondt i toppen af min livmoder i dag. Ved ikke om det er pga operationen i weekenden eller hvad pokker der sker. Er der andre der har oplevet smerter i toppen af livmoderen. Er lidt bekymret, da jeg jo fik meddelsen med hjem om at risikoen for abort var tilstede pga min operation. Jeg bløder ikke...

Puha det gav lidt luft.

Knuz Tvilling

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Æv, det er træls sådan noget. Håber at det går over hurtigt!!

KRAM

Anmeld

18. november 2009

guggle

Jeg har oplevet at abortere og det var yderst voldsomme smerter helt forneden lige over skambenet.... Og blødte også...

Endte i smerter som ved en fødsel - kastede op og blev til sidst bevidstløs af bare smerter. Så tror bestemt ikke du skal være nervøs, når de smerter sidder så højt oppe. Kan du evt. ikke ringe dertil hvor du blev opereret og høre ad?

Anmeld

18. november 2009

UngMor83

Øv da.  Go bedring ii hvert fald..

Hvor langt er du henne, og hva er du blevet opereret for nu hvor du er gravid??

> Sonja <<

Anmeld

18. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Jeg har oplevet voldsomme sammentrækninger der gjorde møgondt øverst i livmoderen.

Var dog plukkeveer. Men jeg ville da ringe ud til fødegangen og få en snak med dem om dine smerter.

Håber det bedste for jer.

Anmeld

18. november 2009

Tvilling

Hej

Jeg er i uge 11. Jeg blev opereret med mistanke om blindtarms betændelse, som viste sig at være en vandcyste der drillede. Men de har været inde deromkring hvor smerten sidder i dag. Jeg har 3 indgangs huller. Men der var en gynækolog med hele vejen. Men jeg kan sgu ikke lade være med at spekulere. Synes der er ALT for lang tid til NF 3 dec, for at se hvordan spunken har det.

Anmeld

18. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Så er det garanteret derfor du har ondt, og ikke fordi der er noget galt med din lille.

MEN du skal IKKE gå og være bange. Jeg ville ringe til min læge i morgen og forklare dit problem og bede om en henvisning til en tryghedsscanning.

Anmeld

18. november 2009

moller84

Jeg har aborteret 2 gange, og den første gang var lige som meget kraftige menses smerter og utrolig kraftig blødning. Det bare løb ud (undskyld for de måske klamme detaljer.. men nu ville du jo gerne vide lidt). Anden gang ku jeg faktisk ikke mærke det, men der var jeg heller ikke så langt henne.

Hvis du ikke bløder skal du vist ikke være bange for at det er det.

Håber det går over snart

m.v.h pernille

Anmeld

18. november 2009

Tvilling

Hej Piger

Det er bare blevet SÅ træls her til aften. Og ja det sidder samme sted, men der er også der spunken sidder har jeg set 2 gange før på scanning. Så jeg ringer til lægen i morgen tidlig. Og sikkert der er en logisk forklaring. Men vil tjekkes, og så må de måle graviditets hormonet hvis de ikke vil scanne..

Knuz Tvilling

Anmeld

18. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Skriv når du ved noget mere.

Jeg vil tænke på dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.