Har I tisse-problemer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.279 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. november 2009

Sisley

Nu håber jeg virkelig, at der er andre der kan nikke genkendende til mit problem - ellers vil det sikkert lyde totalt mærkeligt :-)

Har I oplevet problemer med at tisse? Jeg oplever næsten dagligt, at jeg virkelig, virkelig skal tisse, men når jeg så prøver, kommer der ikke noget eller kun meget lidt ud. Hvis jeg bliver siddende lidt, er jeg som regel heldig at få tømt blæren, men det går viiirkelig langsomt. Det er totalt irriterende især om natten, når man bare gerne vil i seng igen. Jeg bliver selvfølgelig også helt nervøs for om jeg kan have en infektion e.a. uden at vide det...

Sisley

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

@spire

Hvor langt henne er du?

Jeg har det også ofte som om jeg virkelig virkelig skal tisse, og når jeg så kommer derud er der næsten heller intet, men tror og regner med det er pga trykket fra baby der i mit tilfælde er ved at være ret stor jo.. Hvis det er en infektion gør det ONDT når du skal tisse.. Har ikke selv prøvet det, men har hørt fra veninder det er ligesom at tisse glasskår...

Anmeld

18. november 2009

Sisley

Er kun 15+3 så jeg er jo ikke monster stor overhovedet - men derfor kan den måske godt trykke tilstrækkeligt på blæren alligevel...

Anmeld

18. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sisley skriver:

Nu håber jeg virkelig, at der er andre der kan nikke genkendende til mit problem - ellers vil det sikkert lyde totalt mærkeligt :-)

Har I oplevet problemer med at tisse? Jeg oplever næsten dagligt, at jeg virkelig, virkelig skal tisse, men når jeg så prøver, kommer der ikke noget eller kun meget lidt ud. Hvis jeg bliver siddende lidt, er jeg som regel heldig at få tømt blæren, men det går viiirkelig langsomt. Det er totalt irriterende især om natten, når man bare gerne vil i seng igen. Jeg bliver selvfølgelig også helt nervøs for om jeg kan have en infektion e.a. uden at vide det...

Sisley

ja det problem har jeg, det er baby som "leger" med din blære jeg er oppe minimum 1o gange på en nat. så træls..

som gravid , kan man ikke nødvendigvis mærke man er blærebetændelse, så det skal tjekkes en gang imellem..

knus karina 28+1

Anmeld

18. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sisley skriver:

Er kun 15+3 så jeg er jo ikke monster stor overhovedet - men derfor kan den måske godt trykke tilstrækkeligt på blæren alligevel...

det kan den bestemt, min bebs har næsten gjort det hele min graviditet..

Anmeld

18. november 2009

Ox.

Jeg havde det, men det var i slutningen, og det var heeeeele tiden, rigtig træls!

Anmeld

18. november 2009

Sisley

Tak for svarene - karina22; godt at høre at jeg ikke er den eneste der ligeså godt kunne overnatte på toilettet!

Anmeld

18. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

Sisley skriver:

Tak for svarene - karina22; godt at høre at jeg ikke er den eneste der ligeså godt kunne overnatte på toilettet!

he he, det forstyrer virkelig ens søvn..  også er det koldt hver gang man skal væk fra sin dejlig varme dyne..

Anmeld

18. november 2009

MiMa

Jeg synes at du skulle gå til lægen og blive tjekket for om du har blærebetændelse.

Jeg har selv haft blærebetændelse to gange indtil videre i løbet af min graviditet uden at kunne mærke det, men de symptomer du skriver kunne være et tegn, og hellere blive tjekket en gang for meget end en gang for lidt.

Anmeld

18. november 2009

Bastian

Jeg har prøvet, at det var så slemt i min første graviditet, at jeg en dag slet ikke kunne tisse. Jeg tog til lægen, hvor de i receptionen forlangte en urinprøve for at se om det var blærebetændelse. Øh problemet var ligesom at jeg ikke kunne tisse? De bad mig drikke vand, Smerterne blev værre og værre og jeg kunne stadig ikke klemme en eneste dråbe ud. Til sidst måtte lægen lægge et kateter. Hans svar var, at problemet skyldes ødemer. Det var første og eneste gang jeg oplevede problemet, som hverken vendte tilbage senere i 1. og slet ikke i 2. graviditet.

Jeg kunne forstå dengang på lægen, at typisk ville de problemer være forudsaget af blærebetændelse (som så ikke lige var årsagen til mit problem), men tag lige en tur forbi din læge og blive testet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.