Bliver så nostalgisk ,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

306 visninger
3 svar
0 synes godt om
18. november 2009

Mca<3

Sidder og ser D.A.D i tv   Hvor ville jeg dog gerne til deres koncert ...   Drømmer mig tilbage til den tid   Har været til sindsyg mange koncerter med dem ,, elsker dem ,,,  Kan i lide dem ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jaaaaa. Det kan du tro

Min allerførste selv-betalte-koncert-uden-mor-og-far, var med DAD i KBH hallen... I den 10 feb mener jeg det var, i 1990. Jeg var 11 år gammel.

Vi var 5 piger fra klassen. Vi var 2 der skulle sove hjemme hos mig. - Vi kom IKKE op i skole dagen efter hehe

Men vi delte en HEL fadøl os 5 og var SÅ berusede Eller noget.

Det var en super fed koncert. Siden har jeg set dem en del gange på Roskilde osv.

HVor var der DAD i tv?

Anmeld

18. november 2009

Misjelle

Uha jeg går også helt i gamle dage mode når jeg hører dem spille...

Anmeld

19. november 2009

Mca<3

Zafir skriver:

Jaaaaa. Det kan du tro

Min allerførste selv-betalte-koncert-uden-mor-og-far, var med DAD i KBH hallen... I den 10 feb mener jeg det var, i 1990. Jeg var 11 år gammel.

Vi var 5 piger fra klassen. Vi var 2 der skulle sove hjemme hos mig. - Vi kom IKKE op i skole dagen efter hehe

Men vi delte en HEL fadøl os 5 og var SÅ berusede Eller noget.

Det var en super fed koncert. Siden har jeg set dem en del gange på Roskilde osv.

HVor var der DAD i tv?

ha< ha  lyder som en god tur ,,,  De er i go morgen danmark ,, De har rent faktisk været der igen i dag pga deres 25 års jubilæum ..  Uff Jesper Bintzer ligner jo stort set sig selv ,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.