bondegårdsdyr til pakkekalender

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

902 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. november 2009

Karo

Min kæreste og jeg besluttede os for at vi i år ville lave en pakke kalender til vores 15 måneder gamle søn, og da han har en bondegård men ingen dyr besluttede vi os at den skulle bestå af 24 forskellige bondegårdsdyr. Vi fandt hurtigt ud af at dette ville blive en dyr fornøgelse da prisen for et bondegårdsdyr ligger mellem 30 og 60 kr. Man kan selvfølgelig finde nogle i tiger eller andre 10 kr forhandlere, men de er ikke masive og dem vil jeg ikke have.

Jeg fandt derfor et firma over nettet (LEIKA) som sælger håndmalede bondegårdsdyr. De sælges i en pakke med 21 stk til en pris af 372,50 kr altså lidt over 17 kr stykket, og det er jo noget billigere end hvad jeg ellers har fundet. Igår fik vi pakken med dyrene og de er bare så flotte. Jeg har vedhæftet et billede af nogle af de dyr der er i pakken, men da de er håndmalede er dem vi har fået ikke helt magen til dem på billedet, men det gør dem også lidt specielle at de ikke er ens.

Jeg tænkte at det kunne være at der var andre der var i samme situation som os og ville derfor dele lidt af mine erfaringer.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

dorthemus

Rigtig god idè  Og ja de er fine!

Så også engang bondegårdsdyr brugt som anderledes skuffegreb: der var boret huller og sat skruer i dyrene som så blev sat i kommodeskuffen- det så også fedt ud!

Anmeld

18. november 2009

Karo

dorthemus skriver:

Rigtig god idè  Og ja de er fine!

Så også engang bondegårdsdyr brugt som anderledes skuffegreb: der var boret huller og sat skruer i dyrene som så blev sat i kommodeskuffen- det så også fedt ud!

Det har jeg ikke set, men sikket rigtigt flot.

Anmeld

18. november 2009

Misjelle

rigtig god ide ... jeg kan desværre ikke se de fine bondegårds dyr

Anmeld

18. november 2009

Karo

Nej jeg kan godt se billedet er væk, men her er linket til hjemmesiden hvis det interesere.

http://www.leika.dk/leg_laering/dyr_og_tilbehoer/i ndex.php?product_id=13548&group_id=167

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.