Fra Baby til Barn ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

509 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Sees

(Ville så ønske lige nu, at jeg kunne rette i overskiften, for den lyder da lidt mærkelig)

Hej alle i søde kvinder !

Jeg sad lige og snakkede med min mor forleden, hvor jeg kommer til at bruge ordet "baby" om Emil (Han er 6 mdr.) - Hun mener så at Emil er blevet for stor til at være baby, og så kom jeg til at tænke .. Hvornår er de små pus, egentlig ikke baby'er længere ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Sjl-msl-Mkl

I teorien er de jo baby`er indtil de er 1 år, derefter er de tumlinger. Min datter kaldte jeg dog for baby til hun var omkring 1 år, da hun begyndte og pille næse og lave de ting baby`er IKKE laver, så var hun fra da af tumling.

Anmeld

18. november 2009

Stumpen

Victoria er 4 mdr nu og for mig er hun mit barn og ikke længere min baby...

Anmeld

18. november 2009

jannilaursen

Min datter er ogs snart 6 mdr . og jeg synes stadig hun er min lille baby

Anmeld

18. november 2009

qp

Synes børn er babyer fra 0-12 mdr.

Anmeld

18. november 2009

Bondepigen

Det er vel fra 0-12 mdr. Men Emma, hun er altså baby til hun er 30 år...

...I hvert fald mors baby...

Anmeld

18. november 2009

Lone Jakobsen

tja....har faktisk aldrig tænkt over det.... men vil da gi de andre ret i at omkring 1 års alderen.

Rasmus på 4½ mdr er i hvertfald min baby endnu men hos mig handler det vist mere om at han er min yngste.

Anmeld

18. november 2009

babyMark

hi hi...kan godt følge den der med de 30 år. Jeg går og snuser til min baby (4 mdr) det bedste jeg har lært, for ved jo at babylugten forsvinder på et tidspunkt. Så det er nok et eller andet med at jeg gerne vil bevare min kære søde lille baby, men samtidig bliver helt vildt stolt og glad hver eneste gang han kan noget nyt - og synes han bliver mere og mere fantastisk!

Hælder også mest til den der med 0 til et år. Men omkring 9 mdrs alderen begynder de jo at forstå, at de er et selvstændigt individ og oplever verden på en helt ny måde, så der er de næsten "præ-børn" vil jeg mene 

Anmeld

18. november 2009

Munder

bondepigen skriver:

Det er vel fra 0-12 mdr. Men Emma, hun er altså baby til hun er 30 år...

...I hvert fald mors baby...

Sad lige med samme tanke. Andrea er 3 år, men stadig mors baby

Men sådan teknisk, synes jeg overgangen til barn kommer, når de selv kan gå

Anmeld

18. november 2009

Karo

MetteLetten skriver:

(Ville så ønske lige nu, at jeg kunne rette i overskiften, for den lyder da lidt mærkelig)

Hej alle i søde kvinder !

Jeg sad lige og snakkede med min mor forleden, hvor jeg kommer til at bruge ordet "baby" om Emil (Han er 6 mdr.) - Hun mener så at Emil er blevet for stor til at være baby, og så kom jeg til at tænke .. Hvornår er de små pus, egentlig ikke baby'er længere ?

Jeg vil sige at han er en lille dreng.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.