Balsam???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Klumpe-dumpe

Hej piger : )

Bruger I balsam til jeres børn, -og hvis I gør, hvilke en bruger I???

Malucca har jo del hår, og det foran er ret nemt at redde ud, men hendes "jødekrøller" (Dem hun har i siderne) og en stor tot i nakken filter bare så meget. Det er næsten umuligt at redde ud. Har gået og klippet den tot af i nakken, når den blev alt for filtret, men jeg blive lidt ked hver gang jeg skal klippe i hendes hår.

Så hvad skal jeg bruge? (helst ikke noget med duft)

Krammer.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

TbCp

malucca09 skriver:

Hej piger : )

Bruger I balsam til jeres børn, -og hvis I gør, hvilke en bruger I???

Malucca har jo del hår, og det foran er ret nemt at redde ud, men hendes "jødekrøller" (Dem hun har i siderne) og en stor tot i nakken filter bare så meget. Det er næsten umuligt at redde ud. Har gået og klippet den tot af i nakken, når den blev alt for filtret, men jeg blive lidt ked hver gang jeg skal klippe i hendes hår.

Så hvad skal jeg bruge? (helst ikke noget med duft)

Krammer.

Jeg bruger ikke balsam til Liva, hendes krøller er heldigvis nemme at rede ud.
Men jeg vil forslå sådan noget balsam-spray, ved dog ikke om det kan fåes uden duft.

Anmeld

18. november 2009

Bondepigen

Min søster bruger bruger osse balsam spray til hendes datter på 2 år... Ved ikke hvad det er for noget... Jeg kan heldigvis rede Emmas krøller ud endnu.... Det hjælper ikke, hvis du lige som reder det nederste først og så fortsætter opad. Så synes jeg det knudrede glider nemmere...

Ja, det er da osse en skam at klippe manken hver gang, så bliver hun jo snart skaldet

Anmeld

18. november 2009

anna-jonas

Prøv at spørge i matas eller apoteket...................mener at neutral laver en balsam uden tilsætning. God ide hvis du kan få den som spray.

Held og lykke med krøltoppens hår.

Knus Mette

Anmeld

18. november 2009

Klumpe-dumpe

bondepigen skriver:

Min søster bruger bruger osse balsam spray til hendes datter på 2 år... Ved ikke hvad det er for noget... Jeg kan heldigvis rede Emmas krøller ud endnu.... Det hjælper ikke, hvis du lige som reder det nederste først og så fortsætter opad. Så synes jeg det knudrede glider nemmere...

Ja, det er da osse en skam at klippe manken hver gang, så bliver hun jo snart skaldet

Nope det er nemlig helt inde ved knolden det er en stor filt kage.

Men jeg vil høre på apo. eller matas : )

Anmeld

18. november 2009

Klumpe-dumpe

TbCp skriver:

Jeg bruger ikke balsam til Liva, hendes krøller er heldigvis nemme at rede ud.
Men jeg vil forslå sådan noget balsam-spray, ved dog ikke om det kan fåes uden duft.

Ja sådan en spray vil være guld værd. For det er hvergang hun har sovet at der er en kæmpe kage i nakke.

Tak.

Anmeld

18. november 2009

Klumpe-dumpe

Anna-jonas skriver:

Prøv at spørge i matas eller apoteket...................mener at neutral laver en balsam uden tilsætning. God ide hvis du kan få den som spray.

Held og lykke med krøltoppens hår.

Knus Mette

Jeg kan simpelthen ikke ha´de der børne shampooer de stinker

Vil prøve at høre ad på apo eller matas.

Hvordan går det hjemme hos jer?

Anmeld

18. november 2009

Vingummien

Spørg i matas efter deres produkter evt. Emils hår og krøller bagi er heldigvis nemme at redde ud så her bruger vi ikke balsam. Men er selv glad for det fra matas bruger et af deres produkter i balsam og kropssæbe og det er uden parfume.

Anmeld

18. november 2009

susan82

Kan kun anbefale Dermas balsam. Den er meget nem at skylle ud, og den er både svanemærket og fra astma- og allergiforeningen.

Lærke bruger den, og den er meget nem at skylle ud. De spray's er efter min mening ikke så gode, for de får bare hårret til at kruse mere, og så er problemet bare større.....Sådan var det med musen

Håber Baloo får styr på jødekrøllerne

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.