Aaaaaaatttjuuuhhh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

307 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. november 2009

TbCp

Har lige stået og pudset Livas junoseng af, hold op hvor det støver.... Nu SKAL jeg igang med at have den malet.

Hun sover lige nu i en almindelig enkeltmands seng og hun står op 100 gange når hun er puttet...

Nå men nu er den pudset af og så skal jeg se om der bliver tid til at male med noget grunder imorgen

Egentlig synes jeg den blå farve er rigtig fin, men den er simpelthen så slidt og malingen er skaldet af flere steder så nu maler jeg den hvid i stedet.

Btw... var på sygehuset til tjek idag. Mit blodtryk siger 139/90 så det må IKKE blive højere. Men hvis jeg bare kan holde det hvor det er nu så kan jeg nøjes med den ene slags medicin som jeg får nu, så det var rigtig fedt. Skal til tjek igen om 3 mdr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Vingummien

Fin usynlig seng, den er bare flot Håber det hjælper på alt det renderi der må være når hun står op så tit

Krydser fingre for det med dit blodtryk så du kan holde dig til en slags medicin

Anmeld

17. november 2009

Vingummien

Nårh så kom billedet. Kunne ikke se det før nu hehe

Anmeld

17. november 2009

anna-jonas

FED seng............sådan en vil vi også gerne have.........men de er lidt dyre. Glæder mig til at se det færdige resultat.

Skal du selv måle blodtrykket derhjemme?? Det er jo tit lavere, når man selv måler det hjemme. Men godt, at du kun skal have en slags medicin til det.

Kh. Mette

Anmeld

17. november 2009

TbCp

Anna-jonas skriver:

FED seng............sådan en vil vi også gerne have.........men de er lidt dyre. Glæder mig til at se det færdige resultat.

Skal du selv måle blodtrykket derhjemme?? Det er jo tit lavere, når man selv måler det hjemme. Men godt, at du kun skal have en slags medicin til det.

Kh. Mette

Det er en seng som alle mine kusiner/fætre har sovet i
Tror nok det er min mors.... min storesøster var ihvertfald første barn i familien...
Den er mega fed!

Ja jeg tjekker blodtrykket hjemme, der har det været det samme som på sygehuset idag. Men skal fortsat tjekke regelmæssigt de næste måneder, for hvis det stiger så skal jeg kontakte dem straks på den afdeling jeg er tilknyttet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.