Ikk igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Vinker

Som I ved så er jeg godt træt af alle de rådyr der render frit omkring. Nogle af Mortens kollegaer som jæger en del i deres fritid har også sagt at der er ekstremt mange omkring vejene for tiden!

I søndags ramte min kollega (fra en af de andre butikker min chef har i blåvand) et rådyr på vej hjem fra arbejde. Hun er nu indlagt med hjernrystelse og evt piskesmel..... Det er godt nok sørgeligt

Mortens mor kommer og passer Niklas Emil mandg den 30. men hun blir og overnatter fordi hun nu ikke tør kører hjem når det er mørkt efter de påkørte en stor kronhjort for 2 uger siden.....

Ja jeg ved godt at nogen sikkert er træt af at høre om de dyr, men de fylder bare meget i min tilværelse for tiden.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

oo

jeg er fuld af forståelse når det gælder det store firbenede skovdyr det er godt nok ærgeligt at I er SÅ hårdt plaget af dem, og det undrer mig, at der ikke bliver gjort noget ved det. Som jeg ser det, er det rent held at man ikke går hen og dør af sådan en påkørsel - og det sker jo desværre også

Anmeld

17. november 2009

Vinker

Tjuhl skriver:

jeg er fuld af forståelse når det gælder det store firbenede skovdyr det er godt nok ærgeligt at I er SÅ hårdt plaget af dem, og det undrer mig, at der ikke bliver gjort noget ved det. Som jeg ser det, er det rent held at man ikke går hen og dør af sådan en påkørsel - og det sker jo desværre også

Jeg har helt ondt i maven når jeg kører hjem fra arbejde fordi man aldrig ved om et eller flere rådyr der står på spring. Jeg bruger så meget energi på at have øjne på stilke.... men det er jo også helt mørkt når jeg kører hjem for tiden....

Godt jeg snart er færdig med at arbejde i Blåvand for det kan min psyke da vidst ikke blive ved med at holde til

Anmeld

17. november 2009

Bondepigen

Jeg forstår dig godt. Det er da osse temmelig uhyggeligt, at der sker noget så tit...

Anmeld

18. november 2009

Vingummien

Vinker skriver:

Som I ved så er jeg godt træt af alle de rådyr der render frit omkring. Nogle af Mortens kollegaer som jæger en del i deres fritid har også sagt at der er ekstremt mange omkring vejene for tiden!

I søndags ramte min kollega (fra en af de andre butikker min chef har i blåvand) et rådyr på vej hjem fra arbejde. Hun er nu indlagt med hjernrystelse og evt piskesmel..... Det er godt nok sørgeligt

Mortens mor kommer og passer Niklas Emil mandg den 30. men hun blir og overnatter fordi hun nu ikke tør kører hjem når det er mørkt efter de påkørte en stor kronhjort for 2 uger siden.....

Ja jeg ved godt at nogen sikkert er træt af at høre om de dyr, men de fylder bare meget i min tilværelse for tiden.....

Er det på en bestemt strækningg at det sker? for så kunne i forskellige jo gå sammen om at prøve at sende brev om at få sådan et hegn op på den strækning det er? Det er der jo nogen  steder bla ved motor veje for at de ikke løber derud.

Lyder vildt at der er så meget med dem på bare et sted, problemet ligger så nok i at der ikke er nok på landsplan og det er derfor der ikke er så meget om det.

Håber hun snart er på toppen igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.