Vi gør det i weekenden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. november 2009

vappepigen

Ja nu er vi efterhånden blevet enige om at vores forældre skal have at vide, at de skal være bedsteforældre her i weekenden.

Oprindelig aftalte vi, at vi først ville fortælle det når jeg er 12 uger henne. Men jeg havde det bare sådan, at de først og fremmest skulle  de vide det inden man kunne se det...og vi skulle også finde en weekend hvor vi kunne besøge begge familier, og i denne tid kan  det være svært.

Ydermere skal der være juleforkost på arbejde om 2 uger...og jeg er en "dør" til at lyve....så nu bliver det sådan..

Glæder mig vildt til at få det sagt, selvom det i manges øjne nok er for tidligt (er ca 9+2)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

LauraLW

Vi fortalte det ca. en uge efter positiv test (fordi vi ville fortælle det in person - ellers kunne vi har fortalt det på dagen), så i mine øjne er det ikke for tidligt. :-)

Vi har mistet før, og synes det var rart at folk vidste det tidligt, både hvis det skulle gå galt igen, men også fordi vi havde brug for at dele vores glæde og bekymring med alle dem vi holder af.

Held og lykke med det.

laura

Anmeld

17. november 2009

Tvilling

Glæd dig. Jeg synes ikke det er for tidligt. Det er SÅ stor en ting. Og ja nogen synes det er tidligt med begrundelsen hvis det nu går galt, men ja så er der bare, det flere der forstår hvorfor du hvis det frygtede skulle ske hænger med mulen. Taler af erfaring. Vi fortalte det 6+4

Held og lykke med det

Knuz tvilling 10+1

Anmeld

17. november 2009

M.O.A.R.

synes heller ikke det er for tidligt at fortælle det  vi fortalte mine forældre det da vi fik positiv test hos lægen, mener jeg var omkring 6+1, brændte efter at komme ud med det også fordi vi desværre mistede i maj..

men synes da helt klart du skal fortælle det, hvis i begge også er enige om at det skal være nu. for er 100% sikker på i får kæmpe positiv repons

Malene 18+0

Anmeld

17. november 2009

vappepigen

Ja jeg glæder mig som et lille barn...ugen slæber sig afsted og mine forældre for det først at vide søndag eftermiddag.....

Anmeld

17. november 2009

H+S Skjolgborg.

III Jeg glæder mig på jeres vejne til af høre hva de siger...

Mega tillykke med graviditen fra mig også..

Mvh Henriette 35+1

Anmeld

17. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Vi valgte at fortælle det til min svigermor i søndags. Selv har vi vidst det i 2 uger, og jeg er kun 7+1. Men det er rart at have hende i nærheden hvis det går galt. Min egen familie får først beskeden senere (min ene lillesøster ved det allerede) - ved juletid regner jeg med.

Anmeld

17. november 2009

Riwe

Vi fortalte det også til mine forældre da jeg var 7 uger henne. Vi ville egentlig have ventet til jeg var 12 uger henne, men det smuttede bare ud en dag vi spiste frokost sammen (tror også de undrede sig over hvorfor jeg hele tiden skulle på toilettet...)

Alle ande fik det først at vide da de 12 uger var gået.

Anmeld

18. november 2009

brumbasse

Held og lykke med det.. Her faldt det i god jord begge steder!

Min mor fik det at vide ret tidligt da hun skulle ud at rejse i 3 uger, havde det bedst med at hun vidste det hvis nu der skete noget enten med mig/os/hende. Og hun var RIGTIG glad - og glad for at få det at vide da hun gjorde, som hun sagde "så havde hun det at kunne glæde sig over"

Mine svigerforældre fik det at vide da jeg var 9-10 uger henne, der så vi dem og min mand ville ikke fortælle det i tlf. Nu er det også sådan at når en i den familie får det at vide, så ved ALLE det (og de nåede selvf at sladre videre inden vi selv nåede at fortælle det til mandens bedsteforældre..)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.