Stor tude dag.. homoner!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. november 2009

LouiseNielsen

Ej hvor frygteligt....

Jeg har ikke bestilt andet end at græde idag...

Først over en sød sms fra min kæreste, så mens jeg stod i jysk og skulle kigge på gardiner til vores nye lejlighed, og da jeg kom hjem over savnet af min søn som var i dagpleje... Og nu her da min forlovede kom hjem og gav mig et "hej kys" hylede jeg igen som pisket..... Tror da vist nok lige homonerne går amok!

Føler mig ærlig talt som en tudemarie!

Kram fra Louise 19+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Tvilling

Hvor er det sødt!!. Velkommen i klubben. Min mand mobber også. Det er SÅ vildt hvad der sker med ens krop.

Anmeld

17. november 2009

M.O.A.R.

Mine homoner har også været gået helt amok her på det sidste, når man skulle på arbejde har jeg været sur, så snart han gik ud af døren stortudede jeg og ringede til ham. synes de er ved at tage overhånd, det lidt trist, men er glad for at manden er forstående overfor det  ellers tror jeg ikke vores forhold ville holde meget længere.

Malene 18+0

Anmeld

17. november 2009

Leneur

Så bare vent til i har født.... Så bliver det meget værre men på den gode måde.... :-D

Anmeld

17. november 2009

H+S Skjolgborg.

LouiseLarsen skriver:

Ej hvor frygteligt....

Først over en sød sms fra min kæreste, så mens jeg stod i jysk og skulle kigge på gardiner til vores nye lejlighed, og da jeg kom hjem over savnet af min søn som var i dagpleje... Og nu her da min forlovede kom hjem og gav mig et "hej kys" hylede jeg igen som pisket..... Tror da vist nok lige homonerne går amok!

Kram fra Louise 19+4

NÅÅÅÅ søde sådan nogle dag har vi jo alle jeg har en igår fik migræne  anfald der efter blev jeg så ked.Kæresten var så sød  af samle baby seng da han kom hjem med den fra sin søster af + han prøve bæreselen med en af mine datters dukker i bare sødt..

Så blev tude jeg endnu mere/af glæde.

Glæder mig helt vildt til af bleve mor igen og med min dejlig Forlove Steen.

Sådan er det bare på godt og ondt det med af græde..

Men godt når det er pga glædede*SS*...

Mvh henriette 35+1 som selv har taget turen nogle gang...

Anmeld

17. november 2009

H+S Skjolgborg.

Leneur skriver:

Så bare vent til i har født.... Så bliver det meget værre men på den gode måde.... :-D

HØRTTTTTT. af holde sin lille baby i armen høre den siger veeee.....*SSS*...

Det er super skønt bare af ligge med den lille nye...

GULDVÆR.....

Anmeld

17. november 2009

1977

Profilbillede for 1977

Jeg gruer også for når det bliver min tur. Mit skræksenarie: At sidde til  mit ugentlige møde med chefen og så få en kæmpe vræleanfald over ingenting  Godt hun er så glad på mine vejne

Anmeld

17. november 2009

lulle1985

LouiseLarsen skriver:

Ej hvor frygteligt....

Kram fra Louise 19+4

kender det godt nogen dage kan man bare græde over ALT, lige fra et hul i en strømpe til en disney film....

Anmeld

17. november 2009

Leneur

Henriette.S.J. skriver:

HØRTTTTTT. af holde sin lille baby i armen høre den siger veeee.....*SSS*...

Det er super skønt bare af ligge med den lille nye...

GULDVÆR.....

Ja men også efterfølgende. For nu er hun 11 uger men jeg får dagligt en lille tudetur, fordi jeg bliver så rørt og lykkelig over at jeg har fået hende. Eller hvis jeg læser, hører, ser noget som er sørgeligt eller med en happy end.

Anmeld

18. november 2009

LouiseNielsen

Jaaa, det er den bedste følelse at få de små i armene. Man bliver et helt nyt mennneskke!

Kan huske da jeg fik Nicklas, jeg græd ikke da jeg fik ham op til mig. men da mine forældre (begge var med til fødsel) var gået og vi blev alene på stuen ca 4 timer efter fødslen, så hylede jeg til den helt store guldmedalje.....

Lige for tiden hvor homonerne fiser rundt i kroppen skal jeg bare tænke på min søn, og hvor lykkelig han har gjort mig så græder jeg! Hehe.... Eller nårr jeg tænker på den lille ny! Phuu...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.