Eksperthjælp: Gravid uden symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.513 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Lisbeth Jess

"Gravid uden symptomer?"

Hej Lisbth..
Kan man godt være gravid uden symptomer, hvis jeg er gravid så vil jeg idag være 4+3.
Jeg er ret sikker på at jeg havde ÆL den 29 okt og  så tror jeg at  jeg skulle have haft min mens torsdag den.  12 nov.. Er det rigtigt at der er nået med man skal have mens  12-19 dage efter ÆL?

Kan jeg godt være gravid, har ingen symptomer, har fået lidt niv og jag i maven siden igår med lidt mellemrum, men ellers ikke andet.

Kan det være?

Lisbeths svar

Du spørger om du kan være gravid, når du ingen symptomer har.

Ja det kan du godt være, der er mange som ikke mærker noget i starten. Og er du gravid så er du meget nygravid.

Det afhænger af, om du normalt har en meget regelmæssig menstruation, hvis det er tilfældet er du jo over tiden.

Det er  ogå normalt, at menstruationen nogen gange er forsinket, til stor skuffelse for de der så gerne vil være gravide.

Hele menstruationscyklus tager ca 28 dage:Efter ægløsning går der ca 14 dage, hvor der,hvis ikke ægget er befrugtet ,kommer en menstruation.

Der vil altid være afvigelser, nogen har kortere tid og andre længere.Kroppen reagerer også på rigtig mange påvirkninger, både fysisk og psykisk.  

Se tiden an og får du ikke menstruation, så er der snart basis for en test.

Held og lykke med projektet 

Varme hilsner

Lisbeth Jess

Lisbeth kan kontaktes til private sessioner i hjemmet.

Se Lisbeths hjemmeside: Dit-barn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Prinsessens'Mor<3

altså jeg er jo ret sikker på jeg havde ÆL den 29 okt. og det er jo 19 dage siden, og mens er endnu ikke kommet, kan man forsinke den efter Æl ved tanken?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.