Æl-mens?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

672 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Burde man få   mens ca 12-19 dage efter ÆL?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

katrine26

MaleneS skriver:

Burde man få   mens ca 12-19 dage efter ÆL?

det kommer helt an på hvornår din æg er. vi er jo alle meget forskellige og nogle for æg 10 dage efter mens, mens andre først for det 17 dage efter. hvor lange plejer din cyklus at vare. fra første mens dag til en ny mens starter. så kan du sikker regne ud hvornår din mens skal komme efter æg.

Anmeld

17. november 2009

Prinsessens'Mor<3

katrine26 skriver:

det kommer helt an på hvornår din æg er. vi er jo alle meget forskellige og nogle for æg 10 dage efter mens, mens andre først for det 17 dage efter. hvor lange plejer din cyklus at vare. fra første mens dag til en ny mens starter. så kan du sikker regne ud hvornår din mens skal komme efter æg.

kender ikke helt min cyklus.. men jin første mens dag var den 16 okt-21 okt og er ret sikkker på jeg havde ÆL den 29 okt..

Anmeld

17. november 2009

katrine26

ok...altså en "normal" cyklus plejer at vare ca. 28 dage, men som sagt før så er vi alle meget forskellige.

min har rykket sig og blevet helt åndsvag siden vi begyndte projekt baby. det er jo sådan at selvom vi ikke vil indrømme det så styre vores hjerne os temlig meget og gå du og tænker at på baby baby baby hele tide ja så driller din krop og hovede dig nok lidt.

men tag en g.test om et par dage og siger den negativ ja så er det nok bare " hovede " er driller lidt.

Kender det godt at for godt frustrationen over at den ikke kommer fordi man jo gerne vil være gravid. sidste mdr kom min mens 18 dage for sent. og det er skide surt men der er ikke andet af gøre en af vente.

held og lykke.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.