Dejligt besøg (forhåbentlig sidste?) ved JM!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

485 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. november 2009

LineD

Ja så er jeg hjemvendt efter et behageligt (som altid) og forhåbentligt sidste JM besøg!

Nu skal jeg jo først se hende på terminsdagen 1 december, og satser på vi ikke skal ses

Manse ligger fast og klar til fødsel, med et vægtskøn på 2800 gram (fin lille bebs som mig selv og søskende), BT var super fint og intet i urinen...

Bækkenløsningen er blevet meget værre, og det er stort set slut med nattesøvnen grundet voldsomme plukveer, så en 2-3 timer sammenlagt bliver det til.

JM tror han kommer før tid, eller til tiden, hun regnede ikke med jeg gik over tid, men ja, man ved jo aldrig, han kommer jo nok når han synes han gider

Det var lidt updates herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

guggle

Viiildt spændende :-)

Hvad blev det egentlig til med fødslen...?? Skulle din kæreste med, eller bliver det din mor (eller hvem det nu var du ville have med)???

Har selv termin d. 9. Dec - så er også selv vildt spændt :-)

Anmeld

17. november 2009

LineD

guggle skriver:

Viiildt spændende :-)

Hvad blev det egentlig til med fødslen...?? Skulle din kæreste med, eller bliver det din mor (eller hvem det nu var du ville have med)???

Har selv termin d. 9. Dec - så er også selv vildt spændt :-)

Morten er med så længe han synes han har det godt med det, og så er min mor der til backup HELE vejen igennem DEJLIGT der kom styr på det hehe

Anmeld

17. november 2009

guggle

Det tror jeg helt sikkert i bliver glade for. En fødsel er en skøn oplevelse.... Min mand var helt høj bagefter - nok havde jeg ondt, men det var den dejligste oplevelse for ham alligevel

Anmeld

17. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Krydser for at det bliver dit sidste jordemoder besøg. Alt andet er et brud på aftalen fra bebsens side. Hehe..

Hvilken begrundelse kom din jordemoder med for at hun ikke troede du gik over tid?

Lidt nysgerrig fordi min jordemoder intet har nævnt om det. (Men kan være det sker til mit besøg imorgen dog)

Anmeld

17. november 2009

LineD

RGN skriver:

Krydser for at det bliver dit sidste jordemoder besøg. Alt andet er et brud på aftalen fra bebsens side. Hehe..

Hvilken begrundelse kom din jordemoder med for at hun ikke troede du gik over tid?

Lidt nysgerrig fordi min jordemoder intet har nævnt om det. (Men kan være det sker til mit besøg imorgen dog)

Hun begrundede det med at jeg de sidste dage har fået, om muligt, endnu kraftigere plukveer der bider lidt om i lænden, (og også får dem når jeg sover), samt det at han lå fast og så fordi bækkenet var blevet ret "løst" sådan fortil... men om der er noget om det skal jeg ikke kunne sige, det kan kun tiden og bettemanden være herre over

Anmeld

17. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

Okay. Tak for svar. Jeg håber virkelig at hun har ret.

Der burde være en lov der forbød gravide kvinder at gå over tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.