Åhh ja!!!!
og det er ikke kun dernede hvor du bor Eva 
Nogen mennesker evner bare ikke at glæde sig på andres vejne, eller i det mindste prøver at skjule deres misundelse..
JEG oplever tit at det er folk, der gerne vil høres men ikke selv er så pokkers gode til at lytte.
Når jeg bliver misundelig og det fx er på en der står mig nær, så får jeg så pokkers dårlig smag i munden, og bliver simpelthen nødt til at sige jeg er misundelig. For at få ro i min sjæl og væk med den dårlige samvittighed.
Som eksempel var jeg verdens dårligste veninde, da min bedste veninde i januar, blev gravid. Jeg sagde selvfølgelig tillykke, men kunne slet ikke skjule min misundelse!!! Hun synes hendes graviditet, var kommet alt for hurtigt og følte sig skræmt, mens vi så inderligt bare gerne ville have de 2 streger!
Jeg følte mig SÅÅÅÅ luset og led ved mig selv, over at tænke tanken "hvorfor ikke mig"... Og så brød jeg sammen, ringede og fortalte hende hvor forfærdentlig dårlige en veninde jeg var
Hun blev mindst lige så ked af det, for hun ville ønske at det var mig der var blevet gravid først. Så sad vi der og brølede sammen - haha
I dag er den smukkeste lille Holger kommet til verden og han er min lille basse!! Min veninde er den stolteste mor og kan jo ikke forstå hvad hun var så skræmt over! Nu kommer min egen lille fis til verden om 20 uger og Holger får en legekammerat.
men det var misundelse på højeste plan og nøjh hvor jeg følte mig skidt tilpas da det jo var overfor en person jeg jo elsker så højt.
misundelse er en grim ting - både for dem det går ud over, men sjælendt praktiserer det og for dem der praktiserer det i stor stil - for må de have et sølle indhold i livet.
og det er MIN holdning 
Anmeld