Juletøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.712 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Anne85

Så er det vist ved at være på tide at skulle have produceret årets julekort  De sidste to år har jeg kunne finde fine juledragter til kristian... men i år kan jeg sørme ikke finde på hvad jeg kunne give ham på  

Jeg eeeelsker jul så det måtte også godt være noget tøj han kunne bruge hele december igennem. Så fx at man engang kunne købe en bluse fra småfolk med små snemænd på.. men den er vist udsolgt over alt.

Nogen der har nogle gode ideer??

Kunne desværre ikke lige finde julekortene... men her er et par billeder... Den første jul er han 3 måneder gammel... de andre billeder er fra sidste år hvor han jo så var 1 år og 3 måneder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

hannetheis

jeg har købt et lille jakkesæt med bukser, skjorte, butterfly, og vest til min søn. han kan ikke ringtig bruge det hele måneden, men er en anderledes at give han på når vi skal til julefrokost og julefester.

Anmeld

17. november 2009

Anne85

åh det lyder også sødt  Hvor har du købt det?

Anmeld

17. november 2009

Ox.

Eeeeeej Anne hvor ser han bare skøn ud på de billeder, han er simpelthen ALT for sød ..

Hvem skulle have troet, da vi rendte rundt og havde vores "theklubber" i folkeskolen (ved ikke om du kan huske det), at vi ville få så skønne unger .. hvor er det dejligt

Men se lige det her link, det er da et SUPER smart sæt til en lille fyr !

http://prinsesseskabet.dk/shop/juletoej-til-drenge-241c1.html

Anmeld

17. november 2009

Anne85

Åh ja det er rigtig sødt det sæt  Det ku være man sku overveje det... nu er han jo også en stor dreng (selvom mor ikek rigtig vil indse det ) så julemænds heldragter dur nok ikke længere

ja tænk hvad der kan ske på 10 år eller hvor længe det nu er siden

Anmeld

17. november 2009

Rikke, Liam & Linus

Jeg har købt dette sæt til min lille Liam, til hans navngivningfest i lørdags. Det synes jeg også sagtens man kan bruge til jul:

Vest og bukser for 150,- tror jeg, og det er fra h&m...eller har jeg også set at de har skjorter med tilhørende slips til. Det er også fint, synes jeg.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. november 2009

LauraLW

Nu er din dreng måske lige stor nok, men synes de har nogle fede juledragter på denne side... "elf" og "santa" går vist op til 24 mdr. - Hvis min lille pige var født nu, skulle hun helt sikkert have en lille rensdyr eller christmas pudding dragt :-)

http://www.mothercare.com/b/42845041/280-9675993-5387416?_encoding=UTF8&node=42845041&sort=salesrank&search-alias=Mothercare&field-browse=&viewID=results&mcb=core&size=12&rh=n%3A42845041&page=1

Laura

Anmeld

17. november 2009

Moar'en

RikkeØ skriver:

Jeg har købt dette sæt til min lille Liam, til hans navngivningfest i lørdags. Det synes jeg også sagtens man kan bruge til jul:

Vest og bukser for 150,- tror jeg, og det er fra h&m...eller har jeg også set at de har skjorter med tilhørende slips til. Det er også fint, synes jeg.

Det er det samme sæt vi har købt til Viktor til jul, og så den nissedragt os fra H&M

Anmeld

18. november 2009

hannetheis

Anne85 skriver:

åh det lyder også sødt  Hvor har du købt det?

jeg købte det i tøj og sko sidste år, men har set at de i h&m har noget lignende

Anmeld

9. november 2011

thank heaven

...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.