Har brug for lidt hjælp omkring svag test.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.712 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. november 2009

malene.christiansen

Jeg har en lidt svingende cyklus, som i de sidste måneder har været på 31 og 32 dage.

Har 3 graviditeter bag mig og ved at min æl ligger på ca. på 21 dagen. Samt at mine test var bragende positiv med det samme.

I lørdags på dag 35 får jeg en ultra, næsten usynlig positiv test.

Tester igen søndag og igår og resultatet er stadig meget meget svag.

Prøver at vedhæfte et link til min test.

http://www.min-mave.dk/debat/graviditet-foedsel/thread-1801143.htm

Jeg har medvilje ikke testet idag da jeg tænker for meget, så nu prøver jeg at teste på torsdag og hvis den stadig er meget svag, så må jeg ringe til lægen.

Nogen der har oplevet det samme, hvad blev udfaldet og tror i der er en chance for at jeg kan være gravid.

Hilsen Malene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

oo

Den burde være god nok, nogle gange går det bare langsommere at producere nok hcg til sådan en test.

jeg har selv prøvet at teste meget svagt positivt over flere dage og var desværre gravid udenfor livmoderen, men det sker så sjældent, at det nok ikke er det

prøv at teste hver anden dag og se om stregen bliver tydeligere, hcg skal fordobler sig hver 2.-3. dag

Anmeld

17. november 2009

Rikkemor89

Jeg kan nu ikk se nummer 2 streg på billedet, men hvis nummer to streg er der, så skulle der da være en stor chance for a du er gravid, min den var heller ikk så tydlig til a starte med, selv om a jeg var blevet skannes & der var en baby, hvis jeg så tog en test kunne jeg blive i tvivl fordi stregen ikk var så tydlig.                        Held & lykke med det.

Anmeld

17. november 2009

Gaya

malene.christiansen skriver:

Jeg har en lidt svingende cyklus, som i de sidste måneder har været på 31 og 32 dage.

Har 3 graviditeter bag mig og ved at min æl ligger på ca. på 21 dagen. Samt at mine test var bragende positiv med det samme.

Jeg har medvilje ikke testet idag da jeg tænker for meget, så nu prøver jeg at teste på torsdag og hvis den stadig er meget svag, så må jeg ringe til lægen.

Nogen der har oplevet det samme, hvad blev udfaldet og tror i der er en chance for at jeg kan være gravid.

Hilsen Malene

Mine tests var noget mere synlige positive men var stadig i tvivl, og en blodprøve viste så at jeg er gravid ;o) Det er min første graviditet og vi har prøvet i 5 år, og det var 3. forsøg med ICSI.......

Hvis du er i tvivl ville jeg gå til lægen, og få taget en blodprøve, de er lidt mere sikre.....

Held og lykke

Anmeld

17. november 2009

Tvilling

Jeg brugte de første gange den magen til den du har brugte. Hvor min var negativ. Købte så en på apoteket, hvor der stod samme sikre svar som ved lægen kostede vidst omkring 68 kr. Den var bragende og hurtig positiv. Og jeg tog til lægen, som også viste positiv.

Held og lykke  for den er hjemme

Knuz tvilling 10+1

Anmeld

17. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

malene.christiansen skriver:

Hilsen Malene

den er da helt sikkert positiv, mine første var også ret svage... det er jo kun hver 3 dag der dannes hcg, så torsdag skal den nok blive mere tydelig..

tør godt sige stort tillykke med den lille i maven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.