for fanden jeg har ondt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

732 visninger
10 svar
0 synes godt om
17. november 2009

oo

jeg har næsten ikke kunnet gå i to dage nu og når jeg skal slå en fis eller stort på toilettet føles det som om hele underlivet vælter ud det gør så forbasket ondt! men jeg skal naturligvis ikke klage!! eneste problem er, at jeg imorgen har et fag hvor jeg ikke må have fravær + et møde om et fag jeg skal have næste semester hvor jeg skal vælge imellem 3 områder. men hvis det fortsat gør så ondt, så kan jeg ikke komme afsted, jeg hænger halvt ned ad den stol jeg sidder på lige nu, for ellers gør det ondt.

men jeg tænker: det er vel klart det er mere smertefuldt end normalt når der er 3 fede æg der skal passere igennem en æggeleder som har værket en del siden operationen PÅ SAMME TID yikes! hold kæft hvor jeg håber de har mødt en gruppe sædceller (jeg har sådan et billede i hovedet af en flok seje sædceller i læderjakker der hænger ud på hjørnet af æggelederen, og så kommer de fine fede æg forbi mens der bliver piftet af dem )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Barbamama

Tjuhl skriver:

jeg har næsten ikke kunnet gå i to dage nu og når jeg skal slå en fis eller stort på toilettet føles det som om hele underlivet vælter ud det gør så forbasket ondt! men jeg skal naturligvis ikke klage!! eneste problem er, at jeg imorgen har et fag hvor jeg ikke må have fravær + et møde om et fag jeg skal have næste semester hvor jeg skal vælge imellem 3 områder. men hvis det fortsat gør så ondt, så kan jeg ikke komme afsted, jeg hænger halvt ned ad den stol jeg sidder på lige nu, for ellers gør det ondt.

men jeg tænker: det er vel klart det er mere smertefuldt end normalt når der er 3 fede æg der skal passere igennem en æggeleder som har værket en del siden operationen PÅ SAMME TID yikes! hold kæft hvor jeg håber de har mødt en gruppe sædceller (jeg har sådan et billede i hovedet af en flok seje sædceller i læderjakker der hænger ud på hjørnet af æggelederen, og så kommer de fine fede æg forbi mens der bliver piftet af dem )

Er FULDSTÆNDIG ØDELAGT af grin!!!!!!!!!! Kan lige se det for mig. Jeg er da mega ked af at høre det skal gøre så ondt, men behold det billede i hovedet så må det da hjælpe bare lidt på humøret. Jeg har en veninde der gennemgår nøjagtig det samme som dig lige nu og jeg hepper alt hvad jeg kan på de små ægblærer. Har lavet nogle pomponer (ved ikke om det staves sådan, men det er sådan nogle cheerleader nogen) og de hænger nu hjemme ved hende så hun ved jeg hepper på hende hver dag. Hun skal scannes i morgen for at se om de er store nok. Det er så spændende. Og jeg hepper også helt vildt på dig!!!!!!

Anmeld

17. november 2009

oo

michella80 skriver:

Er FULDSTÆNDIG ØDELAGT af grin!!!!!!!!!! Kan lige se det for mig. Jeg er da mega ked af at høre det skal gøre så ondt, men behold det billede i hovedet så må det da hjælpe bare lidt på humøret. Jeg har en veninde der gennemgår nøjagtig det samme som dig lige nu og jeg hepper alt hvad jeg kan på de små ægblærer. Har lavet nogle pomponer (ved ikke om det staves sådan, men det er sådan nogle cheerleader nogen) og de hænger nu hjemme ved hende så hun ved jeg hepper på hende hver dag. Hun skal scannes i morgen for at se om de er store nok. Det er så spændende. Og jeg hepper også helt vildt på dig!!!!!!

tak

hvor mega godt med ponponer!! jeg håber hendes ægblærer er store og fede, selvom det gør ondt, så blir man bare så mega stolt af sig selv!

Anmeld

17. november 2009

Barbamama

Tjuhl skriver:

tak

hvor mega godt med ponponer!! jeg håber hendes ægblærer er store og fede, selvom det gør ondt, så blir man bare så mega stolt af sig selv!

ja jeg håber det virkelig også. De har prøvet i 3,5år nu.... Ønsker bare det bedste for hende og hendes mand.

Og ja jeg håber de virker. Det var fordi at jeg også heppede sidste gang og da blev hun ikke gravid så vi blev enige om at jeg ikke havde heppet godt nok så jeg blev nødt til at lave sådan nogle. He he

Anmeld

17. november 2009

Karo

Tjuhl skriver:

Hi, hi... Sikken et billede du fik tegnet der

Ja, jeg håber da helt sikkert også for dig at bare et af dem har mødt en meget ihærdig sædcelle og at det så også lige gider sætte sig fast.

Men nej hvor surt med smerterne

Anmeld

17. november 2009

anna-jonas

Åhhhhh............søde Trine. Jeg vælger at tro, at der er godt at du har ondt....................lige i denne tid. For selvfølgelig gør det mere ondt, med 3 fede fruer i tuben....................end bare med 1. Bare de så bliver omfavnet af de seje drenge i læderjakker.................og opslugt, om man så må sige..........................så er smerten ikke forgæves.

Sender dig lige lidt endorfiner...............

Anmeld

18. november 2009

Dictes mor

HVordan går det med dig idag, har du fået det bedre?

Anmeld

18. november 2009

Bondepigen

Det skal gøre ondt før det bliver godt er der et ordsprog der hedder. Lad os håbe det osse er tilfældet her!!

Anmeld

18. november 2009

Ida.

18. november 2009

oo

Majastina skriver:

HVordan går det med dig idag, har du fået det bedre?

en lille smule bedre, men jeg har alligevel været nødt til at blive hjemme - med fare for at dumpe mit ene fag Jeg skulle have været afsted fra kl 7 imorges til klokken 5 i eftermiddag, og det ville ejg ikke kunne klare i maven og ryggen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.