Arrrrrrgh!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Ox.

Uhhhha skal lige af med mine frustrationer her ...

Vi har en somalisk familie boende ved siden af os, med 5 børn,  og de smadre ting ind i væggene og larmer hele dagen OG natten lang, når vi så beder dem tie stille griner de bare og bliver ved ...

Vi bor i et boligblokke kvarter, lign. Volsmose ...

Jeg har klaget over dem utallige gange, også før jeg fødte, og nu er de så begyndt at larme så meget, at Lilje bliver vækket HELE tiden, så har jeg klaget igen.

Nu skal vi til møde med familien, fordi de har haft en skrivelse med fra de andre beboere i opgangen at de ikke føler sig generet! NEJ undskyld mig, det er sku da klart (uden at lyde for racistisk) når alle de andre OGSÅ er somaliere og tyrkere! Desuden er det MIN lejlighed der ligger op og ned af deres..

For f*cking helvede da ... Undskyld mit sprog, og jeg vil også lige understrege på det kraftigste, at jeg under ingen omstændigheder er racist ..

Jeg er bare SÅ frustreret nu ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Honningblomst

Sussie&Lilje skriver:

Uhhhha skal lige af med mine frustrationer her ...

Vi har en somalisk familie boende ved siden af os, med 5 børn,  og de smadre ting ind i væggene og larmer hele dagen OG natten lang, når vi så beder dem tie stille griner de bare og bliver ved ...

Vi bor i et boligblokke kvarter, lign. Volsmose ...

Jeg har klaget over dem utallige gange, også før jeg fødte, og nu er de så begyndt at larme så meget, at Lilje bliver vækket HELE tiden, så har jeg klaget igen.

Nu skal vi til møde med familien, fordi de har haft en skrivelse med fra de andre beboere i opgangen at de ikke føler sig generet! NEJ undskyld mig, det er sku da klart (uden at lyde for racistisk) når alle de andre OGSÅ er somaliere og tyrkere! For f*cking helvede da ... Undskyld mit sprog, og jeg vil også lige understrege på det kraftigste, at jeg under ingen omstændigheder er racist ..

Jeg er bare SÅ frustreret nu ..

Ej, jeg var da blevet vanvittig...jeg har boet i lejlighed tre forskellige steder og det ene sted har jeg en gang oplevet larm ellers anldrig, men der var jeg ved at blive vanvittig.

Kan I ikek finde et andet sted at bo. lyder ikke som det bedste område for et barn at vokse op...øv altså

Knus Eva..

Anmeld

17. november 2009

Ox.

Vi er også slemt enige om, at så snart pengene er der til det rykker vi ud og finder noget andet, vi er bare begge på lærlinge indkomst pt, så vi er nødt til at vente lidt endnu ...

Er bare så træt af at de da ikke har bare en lille smule respekt overfor andre mennesker!

Anmeld

17. november 2009

oo

åh gud! jeg boede en gang ved siden af en gruppe unge kinesere (i Morbærhaven i Albertslund) og hold da kæft hvor de larmede! udover at de boede omkring ti mennesker i en etværelses beregnet til 1 menneske, så var al samtale i høje skingre toner. jeg flyttede til sidst, efter at have klaget en milliard gange

I Tømrergade på Nørrebro boede vi dog i opgang hvor vi var de eneste "danskere" og det var såååå dejligt, de mennesker var så søde og hjælpsomme og det var bare en rigtig dejlig oplevelse, selvom vi ofte ikke fattede en bjælde af hinandens sprog

Anmeld

17. november 2009

Mor til Frederic og Freya

Vi bor pt også i lejlighed. Heldigvis kun 6 lejligheder i hver opgang og to opgange pr blok.

Men hvor folk også driver en til vandvid her. vi bor 1.tv og hende i 1.th har to MEGET ustyrlige drenge, der smækker med døre - råber og skriger. Det er ikke det værste - hun laver tattoo i sin fritid og hver aften i det værelse der lægger lige op til vores søns værelse - den lyd den maskine laver er så træls en bizzz lyd og går gennem alt, selv ude på opgangen kan man høre den.

Dem der bor op til vores soveværesle har fugl lige op ad væggen, så vi kan høre den kradse mod tremmerne og flyve rundt i buret. Og så er der ellers larmene ikke danskere under og over os, de kender så også lige hinanden.

Så nyder når vores dreng finder grydelåg frem - en til hver hånd og så sidder og banker dem i gulvet.

I nabo blok overfor er der en dreng der går i special skole - han kan sidde på en sten og bare råbe, rende rundt med en fløjte, kaster med ting efter andre.

Her i boligforeningen får folk advarsler og efter 3 er det UD. Men er glad for en søn med godt sovehjerte - utroligt havd han kan sove til.

Anmeld

17. november 2009

Rikkemor89

Hold da kæft jeg var blevet meget & jeg mener meget sur . Forstår sku godt a du er sur, vi bor i en lejlighed ved en privat mand, men overfor os i et hus, bor der oss nogen ikk danske mennesker, de lamer virkelig oss rigtig meget, det er da oss sådan a jeg har vært der over a sige de godt måtte tie lidt stille for vi kunne ikk sove om natten for dem.

Anmeld

17. november 2009

Ox.

åh gud! jeg boede en gang ved siden af en gruppe unge kinesere (i Morbærhaven i Albertslund) og hold da kæft hvor de larmede! udover at de boede omkring ti mennesker i en etværelses beregnet til 1 menneske, så var al samtale i høje skingre toner. jeg flyttede til sidst, efter at have klaget en milliard gange

I Tømrergade på Nørrebro boede vi dog i opgang hvor vi var de eneste "danskere" og det var såååå dejligt, de mennesker var så søde og hjælpsomme og det var bare en rigtig dejlig oplevelse, selvom vi ofte ikke fattede en bjælde af hinandens sprog

Øv det lyder heller ikke rart, men godt i fik gode naboer til sidst

Anmeld

17. november 2009

Ox.

Frederic's moar skriver:

Vi bor pt også i lejlighed. Heldigvis kun 6 lejligheder i hver opgang og to opgange pr blok.

Men hvor folk også driver en til vandvid her. vi bor 1.tv og hende i 1.th har to MEGET ustyrlige drenge, der smækker med døre - råber og skriger. Det er ikke det værste - hun laver tattoo i sin fritid og hver aften i det værelse der lægger lige op til vores søns værelse - den lyd den maskine laver er så træls en bizzz lyd og går gennem alt, selv ude på opgangen kan man høre den.

Dem der bor op til vores soveværesle har fugl lige op ad væggen, så vi kan høre den kradse mod tremmerne og flyve rundt i buret. Og så er der ellers larmene ikke danskere under og over os, de kender så også lige hinanden.

Så nyder når vores dreng finder grydelåg frem - en til hver hånd og så sidder og banker dem i gulvet.

I nabo blok overfor er der en dreng der går i special skole - han kan sidde på en sten og bare råbe, rende rundt med en fløjte, kaster med ting efter andre.

Her i boligforeningen får folk advarsler og efter 3 er det UD. Men er glad for en søn med godt sovehjerte - utroligt havd han kan sove til.

Åh gud, ja godt han har et godt sovehjerte så hehe, men føj det lyder også utåleligt med sådanne naboer, de kan bare være S^Å stride, fatter simpelthen ikke folks manglende respekt ..

Anmeld

17. november 2009

anna-jonas

Det er helt utåleligt..................for man er sådan set magtesløs i sådanne situationer.

Jeg boede engang i sådan nogle rækkehuse som var almen nyttige. Først flyttede der en lille familie ind, oven på mig, hvor manden bankede konen gul og grøn HVER DAG!! Der var stoffer indblandet, og deres børn gik for lud og koldt vand. De blev dog til sidst tvangsfjernet. Jeg har været vågen og utryg mange nætter....................men det gik da helt galt, da der var en psykopatisk alkoholiker der flyttede ind ved siden af.....................han kunne finde på at sætte Gasolin på repeat på pladespilleren, og skrue helt op................for derefter at gå i byen, og først komme hjem 2 dage senere. Da jeg på et tidspunkt gik ind og bad om noget ro...................truede han mig på livet, og stod og råbte og skreg. Han punkterede og ridsede min bil en sen aften................og truede med at slå min søn ihjel (han var 5-6 år, på det tidspunkt). Vi endte efter at jeg havde sendt 20 klager til boligselskabet (heldigvis var der også andre der havde klaget), i boligretten, hvor han fik en advarsel, med en prøvetid på 1 år. Efter det holdt han sig i ro.................men jeg flyttede nu alligevel et par måneder senere, da jeg følte mig meget utryg.

Det burde være nemmere at få folk sat ud af deres lejligeheder, når de ikke overholder de regler, der er udstukket fra boligselskabets side................for det slider på en, når man hele tiden er udsat for støj.....................og evt. trusler.

Håber at i evt. kan finde noget andet at bo i, i mere rolige omgivelser.

MEtte

Anmeld

17. november 2009

Ox.

Anna-jonas skriver:

Det er helt utåleligt..................for man er sådan set magtesløs i sådanne situationer.

Jeg boede engang i sådan nogle rækkehuse som var almen nyttige. Først flyttede der en lille familie ind, oven på mig, hvor manden bankede konen gul og grøn HVER DAG!! Der var stoffer indblandet, og deres børn gik for lud og koldt vand. De blev dog til sidst tvangsfjernet. Jeg har været vågen og utryg mange nætter....................men det gik da helt galt, da der var en psykopatisk alkoholiker der flyttede ind ved siden af.....................han kunne finde på at sætte Gasolin på repeat på pladespilleren, og skrue helt op................for derefter at gå i byen, og først komme hjem 2 dage senere. Da jeg på et tidspunkt gik ind og bad om noget ro...................truede han mig på livet, og stod og råbte og skreg. Han punkterede og ridsede min bil en sen aften................og truede med at slå min søn ihjel (han var 5-6 år, på det tidspunkt). Vi endte efter at jeg havde sendt 20 klager til boligselskabet (heldigvis var der også andre der havde klaget), i boligretten, hvor han fik en advarsel, med en prøvetid på 1 år. Efter det holdt han sig i ro.................men jeg flyttede nu alligevel et par måneder senere, da jeg følte mig meget utryg.

Det burde være nemmere at få folk sat ud af deres lejligeheder, når de ikke overholder de regler, der er udstukket fra boligselskabets side................for det slider på en, når man hele tiden er udsat for støj.....................og evt. trusler.

Håber at i evt. kan finde noget andet at bo i, i mere rolige omgivelser.

MEtte

Ej fy for den det har ikke været rart for jer da!  Godt i kom væk fra sådan en psykopat!

Ja det synes jeg også, altså at det burde være nemmere at få folk ud, jeg skrev endda til hende, at det ville sige, at jeg for sin vis også bare kunne spille højt musik hele natten lang alle hverdage, uden at blive smidt ud, for det svarede sku til sådan som de larmer inde ved siden af ..

Og jeg gider ikke have at bare fordi de IKKE kan styre deres børn, at det skal gå udover min datter ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.