mens efter MA?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

966 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Kaufie

Er der nogen af jer, der har haft en MA, der kan fortælle mig hvornår I fik mens første gang efter udskrabningen. Kom den til tiden - og hvis ikke, havde I så en regelmæssig mens inden, så man kan sige det var udskrabningen, der havde lavet rod i systemet?

Jeg skulle gerne få mens i dag - men ulig alle andre gange, så kan jeg ikke mærke den er på vej - og det undrer mig.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Sofia24

Kaufie skriver:

Er der nogen af jer, der har haft en MA, der kan fortælle mig hvornår I fik mens første gang efter udskrabningen. Kom den til tiden - og hvis ikke, havde I så en regelmæssig mens inden, så man kan sige det var udskrabningen, der havde lavet rod i systemet?

Jeg skulle gerne få mens i dag - men ulig alle andre gange, så kan jeg ikke mærke den er på vej - og det undrer mig.

Jeg havde de samme tanker som dig efter min udskrabning.

Jeg fik min mens 33 dage efter udskrabningen (min cyklus er normalt 32 dage), så det var pænt til tiden. Den mens var helt normal, af styrke og varighed.

Vi gik derefter i gang med at prøve at blive gravide igen - dog uden held i første cyklus, og min næste mens var underlig klumpet

Vi prøvede en måned til og har lige fundet ud af jeg er gravid Så man kan sagtens komme hurtigt "tilbage i form" efter sådan en omgang...

Håber det kunne hjælpe dig lidt.

Sofia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.