Lige her på falderebet... om valg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg er stadig i tvivl om hvad jeg skal stemme i dag... står og vakler mellem 2 partier, og om jeg skal stemme personligt

Jeg kan huske der tidligere har været nogle tests på nettet hvor man skulle svare på nogle spørgsmål og derefter kunne se hvilket parti man var mest enig med... Er der også det denne gang??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Rikke skriver:

Jeg er stadig i tvivl om hvad jeg skal stemme i dag... står og vakler mellem 2 partier, og om jeg skal stemme personligt

Jeg kan huske der tidligere har været nogle tests på nettet hvor man skulle svare på nogle spørgsmål og derefter kunne se hvilket parti man var mest enig med... Er der også det denne gang??

Jeg vil skyde på at der IKKE er sådanne test's når det gælder kommune valg. Kommunevalg, er meget anderledes end normale partigrænser, fordi det er real-politik på en tættere måde. De er tit meget enige om, hvad der skal gøres i deres område og derfor så er det sager man skal stemme efter. Du skal prøve at finde ud af om dine kandidater bruger kræfter på dine mærkesager. De fleste kandidater kan man ringe til og få en lille sludder.

Men jeg syntes helt bestemt at du skal stemme personligt, når det gælder kommune valg.

Held og lykke og godt kryds (Jeg blev enig med mig selv igår aftes, har også skrevet en blog om det )

Anmeld

17. november 2009

oo

Jojo, det er der skam, både DR og Politiken har haft de tests liggende i nogle uger nu

Anmeld

17. november 2009

Moderator

Tjuhl skriver:

Jojo, det er der skam, både DR og Politiken har haft de tests liggende i nogle uger nu

Hvordan kan de det???... Når der nu er mange partier der opfører sig anderledes og har anderledes alliancer i kommunalpolitik end i landspolitik???... :-S Det forstår jeg ikke...

Og det er jo fuldstændig forskelligt fra kommune til kommune...

Anmeld

17. november 2009

oo

Zafir skriver:

Hvordan kan de det???... Når der nu er mange partier der opfører sig anderledes og har anderledes alliancer i kommunalpolitik end i landspolitik???... :-S Det forstår jeg ikke...

Og det er jo fuldstændig forskelligt fra kommune til kommune...

man kan se hvilken person man lægger tættest på i holdninger ud fra en række spørgsmål. så istedet for at det er partiet man får oplyst, så er det personen og dens parti

Anmeld

17. november 2009

oo

17. november 2009

Moderator

Tjuhl skriver:

man kan se hvilken person man lægger tættest på i holdninger ud fra en række spørgsmål. så istedet for at det er partiet man får oplyst, så er det personen og dens parti

AHA Smart!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.