Åh ja - puh ha den træthed.
Vores Emilia er 12 uger nu, og jeg havde også en lang periode hvor jeg bare var så smadret hver dag. I starten var jeg bare træt, så kom perioden hvor jeg var virkelig udkørt. Havde slet ikke overskud til noget som helst andet end hende, og det var virkelig hårdt for mig at håndtere, da jeg bare også så gerne ville have ordnet en masse i hjemmet, men havde jo ikke overskud til det. Men der skal jo stadig gøres lidt rent, og vasketøj er der jo kun blevet mere af siden den lille kom - hvis han er en lille gylper som vores emilia er, så køb masser af stofbleer.. dem kan man vaske mange af.
Det tog lidt hårdt på vores forhold i den periode hvor jeg var mest udkørt, men så en dag ku jeg pludselig se at jeg faktisk havde fået lidt overskud igen, og nu sover jeg slet ikke lur om dagen mere - og føler da også jeg har meget mere overskud til lidt huslige pligter igen. Nu det bare den der dovenskab der spiller ind *s*
Så jo du kan nok godt regne med at være lidt træt i al den tid hvor du skal op og amme et par gange om natten - jeg har da stadig dage hvor jeg mere træt end andre. Men bare rolig, det skal nok vende, og ja.. så vender man sig vist bare lidt til at ikke få så meget søvn.
Håber ellers i har det godt alle tre. Nu har jeg et par gange læst indlæg fra dig, og er jo dejligt at høre lidt om hvordan det går.
Anmeld