Gang i soveværelset ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
18 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Sees

.. HOS NABOEN !!

Kan nu konkludere at naboen ikke ser "Samatha Who?" som jeg gør .. Der er ihverfald HØJLYDT gang i soveværelset ..
Hvor er det depri at høre på, når man sidder her og er single
Kommer da aldrig til at kigge min nabo i øjnene igen

Andre der har været ude for det ?

(Forresten, så har jeg nu hikke for 7. gang idag - Nogle der har et par gode råd, til at få det stoppet?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

mariamiss6

Drik et eller andet mens du står på hovedet........

Jeg har aldrig boet så tæt med fol at jeg har kunnet høre dem dyrke sex.... eller ja siden jeg flyttede hjemme fra ikke

Men jeg har engang været til noget fest hvor vi var indlogeret på et hotel....

en af de andre der var indlogeret til samme festivitas, havde sørget for at leje jakkesæt til ham jeg var med,og da han går hen og banker på døren for at få tøjet, kan han godt høre og se at han har forstyrret dem midt i noget vigtigt hehe....

Nåh men hverken værre elle rbedre, så er vi altså så heldige at blive naboe til dem med knirkesengen...

Og dagen efter, da ham den anden kommer for at hente jakesættet igen, der afbrød han så os midt i noget.... Så stod jeg der ed mit brede smil og en hurtig lang trøje ud over mig, og den stakkels mand var, om muligt, endnu mere flov end dagen før hvor han selv blev taget på sengen

Anmeld

16. november 2009

Mig med maven

Grinte lidt over dit FEDE måde at skifte emne på... (Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med hikken..)

Jeg har oplevet noget ligenende. Jeg havde en rigtig sød nabo, en kvinde, hun var noget ældre end mig, men vi havde et fint "Må jeg låne en kop mælk-forhold".

Hun havde tendens til at være lidt rundt om blokken, ikke at der er noget galt i det, men i perioden, skrev jeg på min bachelor opgave, og var derfor vågen på underlige tidspunkter.

Da det havde stået på i noget tid, "sendte" jeg hende et lille postkort, et af dem man lige kan negle på en café eller i biffen, kortet var en reklame om ytrings frihed, og jeg skrev kun en sætning.

"Hvis det er hemmeligt det i laver, kan det være nemmere at holde det skjult med lukkede vinduer!"

Hun var dog ikke uden humor, og skrev tilbage, at hun havde modtaget mit kort, og lagde ørepropper med.

Nu ses jeg med hende privat en gang i mellem, og vi griner stadig af det der "bragte os sammen!!!"

Jeg kan godt forstå din frustration, men grin af det, det er jo dejligt på deres vegne... Du kan jo også begynde at konkurere, men musik eller noget andet...

Håber det bliver bedre! Christina

Anmeld

16. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

BØØØØØØØØØØØØØH

Anmeld

16. november 2009

Sees

Caroline86 skriver:

BØØØØØØØØØØØØØH

ARRRGH !!
(tror jeg nok )

Nej, det hjalp ikke.. :\

Anmeld

16. november 2009

Sees

mariamiss6 skriver:

Drik et eller andet mens du står på hovedet........

Jeg har aldrig boet så tæt med fol at jeg har kunnet høre dem dyrke sex.... eller ja siden jeg flyttede hjemme fra ikke

Men jeg har engang været til noget fest hvor vi var indlogeret på et hotel....

en af de andre der var indlogeret til samme festivitas, havde sørget for at leje jakkesæt til ham jeg var med,og da han går hen og banker på døren for at få tøjet, kan han godt høre og se at han har forstyrret dem midt i noget vigtigt hehe....

Nåh men hverken værre elle rbedre, så er vi altså så heldige at blive naboe til dem med knirkesengen...

Og dagen efter, da ham den anden kommer for at hente jakesættet igen, der afbrød han så os midt i noget.... Så stod jeg der ed mit brede smil og en hurtig lang trøje ud over mig, og den stakkels mand var, om muligt, endnu mere flov end dagen før hvor han selv blev taget på sengen

Haha .. Er det så det man kalder sådan en win-win situation ?

Hvad så hvis man ikke kan stå på hovedet, hvad gør man så ?

Anmeld

16. november 2009

Moderator

MetteLetten skriver:

ARRRGH !!
(tror jeg nok )

Nej, det hjalp ikke.. :\

pis... men jeg prøvede, søde!

hvis du ikke kan stå på hovedet er det fint nok at du står med hovedet mellem benene.. det skal bare være så du drikker vandet med hovedet på hovedet

Anmeld

16. november 2009

Sees

Caroline86 skriver:

• hvis du ikke kan stå på hovedet er det fint nok at du står med hovedet mellem benene.. det skal bare være så du drikker vandet med hovedet på hovedet

AAAAAHAHAHAHA !!!

Hvordan drikker man vand med hovedet ?

Anmeld

16. november 2009

mariamiss6

Caroline86 skriver:

hvis du ikke kan stå på hovedet er det fint nok at du står med hovedet mellem benene.. det skal bare være så du drikker vandet med hovedet på hovedet

nemmerlig.....

Anmeld

16. november 2009

Moderator

MetteLetten skriver:

AAAAAHAHAHAHA !!!

Hvordan drikker man vand med hovedet ?

se hvis nu du bare bruger en masse tid på at udtænke det, så glemmer du nok at hikke hæhæ!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.