Grinte lidt over dit FEDE måde at skifte emne på... (Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med hikken..)
Jeg har oplevet noget ligenende. Jeg havde en rigtig sød nabo, en kvinde, hun var noget ældre end mig, men vi havde et fint "Må jeg låne en kop mælk-forhold".
Hun havde tendens til at være lidt rundt om blokken, ikke at der er noget galt i det, men i perioden, skrev jeg på min bachelor opgave, og var derfor vågen på underlige tidspunkter.
Da det havde stået på i noget tid, "sendte" jeg hende et lille postkort, et af dem man lige kan negle på en café eller i biffen, kortet var en reklame om ytrings frihed, og jeg skrev kun en sætning.
"Hvis det er hemmeligt det i laver, kan det være nemmere at holde det skjult med lukkede vinduer!"
Hun var dog ikke uden humor, og skrev tilbage, at hun havde modtaget mit kort, og lagde ørepropper med.
Nu ses jeg med hende privat en gang i mellem, og vi griner stadig af det der "bragte os sammen!!!"
Jeg kan godt forstå din frustration, men grin af det, det er jo dejligt på deres vegne... Du kan jo også begynde at konkurere, men musik eller noget andet...
Håber det bliver bedre! Christina
Anmeld