Hvem stemmer i på og ikke mindst hvorfor?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

oo

Zafir skriver:

Tjaaa... Tjoo... Hmmm. Kan godt være. Jeg syntes jeg har mange forskellige politiske mennesker i mit liv, fantastisk mangfoldigt og nu har jeg så også dig. Skønt.

Vi holder altid stor 'valg-flæsk-aften' når der er folketingsvalg, det er ikke helt det samme, når det er kommunalvalg, men altså sidste gang, var vi da repræsenteret fra Ø-O (og de er endda kærester!!!) resten af os er indimellem...

Håber I får en dejlig valgaften.

det er da ret vildt! Søren var hjemme hos en af vores andre kommunistiske venner ved det sidste folketingsvalg, og der var en af Karls homoseksuelle venner, hvis kæreste havde slået op med ham samme aften, fordi han havde stemt på Ny Alliance

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Tjuhl skriver:

det er da ret vildt! Søren var hjemme hos en af vores andre kommunistiske venner ved det sidste folketingsvalg, og der var en af Karls homoseksuelle venner, hvis kæreste havde slået op med ham samme aften, fordi han havde stemt på Ny Alliance

Ai Hvor underligt, at slå op pga det. Man kender vel hinandens grundlæggende værdier, når man er kærester... Hmmm...

Det er sjovt med Tom og jeg, for på rigtig mange punker er vi som dag og nat, vi er hinandens modsætninger og kan supplere hinanden på rigtig mange punkter, men politisk ligger vi rigtig meget ens.

Vi har dog stadig forskellige fokus punkter og forskellige løsningsforslag, men vi ligger rimeligt op af hinanden. Min far derimod har slettet mig fra testamentet for længst hehe ... men sådan er det. Han har selv opdraget mig til at være en politisk bevidst ung dame, så behøver man jo ikke være en klon af sine forældre

Anmeld

17. november 2009

oo

jeg syntes nu det var fedt, at han slog op, for Ny Alliance... De havde jo ikke engang noget partiprogram da der var valg!

Søren og jeg er da heller ikke fuldkommen enige i vores holdninger, men det mest grundlæggende ser vi ens på. Jeg tror ikke der er ret mange der har den præcis samme vision, heller ikke selvom de er medlem af samme parti

Anmeld

17. november 2009

FrkT

Jeg er inkarneret SF'er, så der falder min stemme også i år. Stemmer dog ikke personligt, da jeg ikke har brugt ret meget tid på at sætte mig ind i de enkelte kandidater.

Anmeld

17. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
FrkT skriver:

Jeg er inkarneret SF'er, så der falder min stemme også i år. Stemmer dog ikke personligt, da jeg ikke har brugt ret meget tid på at sætte mig ind i de enkelte kandidater.

Præcis det samme her. Stemmer liste - SF.

Anmeld

17. november 2009

Sees

FrkT skriver:

Må hoppe med her .. Er SF'er, men stemmer dog heller ikke personligt, da jeg har valgt at bruge min tid på sønnemand, og ikke på at sidde mig ind i de personlige meninger og gøremål

Anmeld

17. november 2009

N&J

Stemmer SF, og stemmer på en fyr fra min klasse.. 

Anmeld

17. november 2009

qp

Så må vi jo se hvad det hele ender med....

Anmeld

17. november 2009

otlitrom

FrkT skriver:

Fuldstændig enig. Det er fuldstændig det samme her. Liste-stemme på SF..

Anmeld

17. november 2009

Lillefe

NU jeg netop besluttet mig. Jeg fandt ud af at en af vores venner heroppe stiller op, dog for de konservative, som jeg ikke normalt stemmer på, men jeg har lige haft ham gennem Zafir-vælger-quizzen og han svarede rigtig på alle mine kommunale mærkesager, så jeg er tryg ved at stemme på ham

Så i morgen bliver det Jacob Føns Lomholt, nr 3. på de konservatives liste.

Håber han kommer ind

(og det skal siges, at jeg IKKE stemmer på ham, fordi han er min ven, men fordi jeg ved at jeg er enig med ham i, hvad der må gøres i vores kommune )

Sammme her hos os heller ikke dem vi plejer at stemme på men han er en fornuftig mand ham som jeg stemmer på, kender ham også personligt  dog kun i kommune valgte..stemmer noget helt andet på region

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.