Kæft min datter er sød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

351 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. november 2009

TbCp

Ja endnu et indlæg herfra.

Her til aften... eller de sidste mange aftener... er Liva stået op af sengen et utal af gange når hun er blevet puttet... og det samme sker selvfølgelig i aften.
Vi går op og putter hende igen og igen... så nærmede kl. sig 21.30 og det er bare alt for sent for en tøs på 2 år at gå i seng.
Så jeg går med hende op og spørger om jeg skal putte lidt med hende i sengen.... det vil hun gerne have.

Så vi lægger os under hendes dyne. Hun tager sutten ud og vender sin lille trutmund om mod mig og giver mig et kys.
Så peger hun på hendes ene lampe "far"... og jeg svarer "ja den har far hængt op"... hun peger på den anden og siger det samme igen.
Så peger hun på hendes sommerfuglevinger der hænger på væggen "fugl"....

Til sidst kigger hun på mig, tager sutten ud og siger "synge" og så fik da selvfølgelig en godnatsang og så trillede øjnene i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Vingummien

Årh suk bliver jo helt rørt af det indlæg. er bare sådan nogle oplevelser man sent glemmer

Anmeld

16. november 2009

TbCp

suanne85 skriver:

Årh suk bliver jo helt rørt af det indlæg. er bare sådan nogle oplevelser man sent glemmer

jamen det er bare så skønt.

Hun har simpelthen været så sur på mig de sidste 14 dage. Tror hun er meget jaloux over at jeg skal passe de 4 dagplejebørn.
Så hun har ikke ville noget som helst af det jeg ville have hende til og det var kun far der duede.

Men idag har jeg bare fået så mange kys og kram af hende det er bare så skønt!

Anmeld

16. november 2009

Vingummien

TbCp skriver:

jamen det er bare så skønt.

Hun har simpelthen været så sur på mig de sidste 14 dage. Tror hun er meget jaloux over at jeg skal passe de 4 dagplejebørn.
Så hun har ikke ville noget som helst af det jeg ville have hende til og det var kun far der duede.

Men idag har jeg bare fået så mange kys og kram af hende det er bare så skønt!

Hvor sødt Hun er bare dejlig.

Tror nogen gange de fortryder det de gør eller sådan. Emil kan godt blive sur på mig hvis jeg skælder ham ud og så innorere han mig fuldstændig og vil ikke op eller noget, ,men han er en mors dreng så er sikker på at i løbet af 30min så kommer han snigende hen til mig og vil have et kram og op at sidde. og så er man jo smeltet hehe

Anmeld

17. november 2009

NaFe

Åhhh vor lyder hun da bare alt for dejlig...

Anmeld

17. november 2009

MORJESPERSEN

TbCp skriver:

Ja endnu et indlæg herfra.

Her til aften... eller de sidste mange aftener... er Liva stået op af sengen et utal af gange når hun er blevet puttet... og det samme sker selvfølgelig i aften.
Vi går op og putter hende igen og igen... så nærmede kl. sig 21.30 og det er bare alt for sent for en tøs på 2 år at gå i seng.
Så jeg går med hende op og spørger om jeg skal putte lidt med hende i sengen.... det vil hun gerne have.

Så vi lægger os under hendes dyne. Hun tager sutten ud og vender sin lille trutmund om mod mig og giver mig et kys.
Så peger hun på hendes ene lampe "far"... og jeg svarer "ja den har far hængt op"... hun peger på den anden og siger det samme igen.
Så peger hun på hendes sommerfuglevinger der hænger på væggen "fugl"....

Til sidst kigger hun på mig, tager sutten ud og siger "synge" og så fik da selvfølgelig en godnatsang og så trillede øjnene i

Så smeltter ens hjerte bare..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.