Godt og nyt om Emil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

688 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Vingummien

Vi var til ørelæge igen og få tjekket dem, han stoppede med pencillin lørdag og ved i hvad Han øre var så fine så nu er vi glad glad glad. Vi skal så til tjek om 3 mdr, de plejer at sige 6 mdr men de vil gerne lige se ham før. Emil var så ikke særlig glad da hende der holdte hans hoved sidst kom in i rummet til os så begyndte han at skrige, det havde han ikke glemt.

Vi kommer hjem og Emil er rigtig glad og han fik jo lige lidt nyt legetøj efter ørelægen fordi hans mor var så glad og vi stod og legede med det ved sofa bordet og ved slet ikke hvad der skete men Emil mistede balancen tror jeg og så giver det bare et ordentlig knald i vores glas bord og Emil hann skriger bare med det samme og det  plejer han ikke hvis han bare lige har slået hovedet lidt så er det bare sådan noget stille græderi men det her var virkelig skrig og det næste jeg ser er blod der kommer ud af munden på ham og så går jeg i panik og var ved at græde, Frank tager ham så med ud under en lampe og prøver at kigge imens Emil bare skriger løs, ender med vi må opgive at kigge før han er faldet lidt til ro så sidder med ham og får tøret ham lidt om munden, han har så flækket sin læbe inden i munden og ud til uden,  er ikke gået igennem, men vi kan se på huden at det har været meget tæt på, så han er godt hævet da vi ligger ham i seng, er spændt på hvor galt det ser ud i morgen. Vi fik heldigvis aftensmad i ham uden brok og han var også glad da han kom i seng.

Men nøj hvor blev vi alle forskrækket og jeg var så tæt på selv at græde men holdte det i heldigvis i mig så han ikke blev mere forskrækket end han var i forvejen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Vingummien

Skulle så stå godt og skidt nyt om Emil, for er ikke lige så godt han har slået sig

Anmeld

16. november 2009

Bondepigen

Dejligt med hans ører, men skidt med læben. Fik I lige ringet til vagtlægen? Ved jo slet ikke om de gør noget når det er inde i munden, men jo måske hvis der næsten er hul igennem... Mener bare at hvis der skal gøres noget, så skal det vist gøres rimelig hurtigt efter.... Altså sys eller limes....

Håber ikke det er så slemt...

Anmeld

16. november 2009

Ni-ko-li-ne

dejligt!! Nikoline fik Primcillin i sidste uge, det hjalp ikke en dyt, nu får hun Abotocin og så skal vi til tjeck på tirsdag

Anmeld

16. november 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Dejligt med hans ører, men skidt med læben. Fik I lige ringet til vagtlægen? Ved jo slet ikke om de gør noget når det er inde i munden, men jo måske hvis der næsten er hul igennem... Mener bare at hvis der skal gøres noget, så skal det vist gøres rimelig hurtigt efter.... Altså sys eller limes....

Håber ikke det er så slemt...

Vi valgte ikke at ringe og gav ham panodil inden han kom i seng, er grænser for hvad de kan gøre når det er i munden og vil i Emils alder nok være mere ondt end godt at skulle udsætte ham for det tror jeg.

Anmeld

16. november 2009

Vingummien

ka-ri-na skriver:

dejligt!! Nikoline fik Primcillin i sidste uge, det hjalp ikke en dyt, nu får hun Abotocin og så skal vi til tjeck på tirsdag

Det Emil fik den her gang hedder Flemoxin solutab.

Men var bare rart at drænene ikk er gået tabt ved det og de bare funger som de skal nu

Anmeld

16. november 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Vi valgte ikke at ringe og gav ham panodil inden han kom i seng, er grænser for hvad de kan gøre når det er i munden og vil i Emils alder nok være mere ondt end godt at skulle udsætte ham for det tror jeg.

Nej ok... Men det er jo osse jer der ved hvordan det ser ud.... Syntes bare lige det lød lidt vildt, derfor jeg spurgte..

Anmeld

16. november 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Nej ok... Men det er jo osse jer der ved hvordan det ser ud.... Syntes bare lige det lød lidt vildt, derfor jeg spurgte..

Det var det også, hel sort inde i munden der hvor der var hul. Men spurgte min livlinie (min mor) hehe hvad hun mente. Og hvis  der ikke var hul udvendig kunne de alligevel ikke gøre noget ved det sagde hun.

Han sover også fint, men vi gav ham selvfølgelig også panodil, men hvis det nu er sindsyg hævet op i morgen osv så ringer jeg til min læge og høre om han skal se det

Anmeld

16. november 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Det var det også, hel sort inde i munden der hvor der var hul. Men spurgte min livlinie (min mor) hehe hvad hun mente. Og hvis  der ikke var hul udvendig kunne de alligevel ikke gøre noget ved det sagde hun.

Han sover også fint, men vi gav ham selvfølgelig også panodil, men hvis det nu er sindsyg hævet op i morgen osv så ringer jeg til min læge og høre om han skal se det

Ja ok, altid rart man kan spørge sin mor... Jeg bruger osse min mor helt vildt. Hun har født 8 børn, så jeg lytter efterhånden mere på hende end på lægen...

Anmeld

16. november 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Ja ok, altid rart man kan spørge sin mor... Jeg bruger osse min mor helt vildt. Hun har født 8 børn, så jeg lytter efterhånden mere på hende end på lægen...

Hehe gør jeg også, og gjorde det ogsåd engang med vi havde sp hehe. Min mor har dog kun født 3 men har haft små søskende og været dagpleje mor. Syntes det er rart os fordi man ved selv hvor godt de gjorde det ved en selv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.