Vi var til ørelæge igen og få tjekket dem, han stoppede med pencillin lørdag og ved i hvad
Han øre var så fine
så nu er vi glad glad glad. Vi skal så til tjek om 3 mdr, de plejer at sige 6 mdr men de vil gerne lige se ham før. Emil var så ikke særlig glad da hende der holdte hans hoved sidst kom in i rummet til os så begyndte han at skrige, det havde han ikke glemt.
Vi kommer hjem og Emil er rigtig glad og han fik jo lige lidt nyt legetøj efter ørelægen fordi hans mor var så glad
og vi stod og legede med det ved sofa bordet og ved slet ikke hvad der skete men Emil mistede balancen tror jeg og så giver det bare et ordentlig knald i vores glas bord og Emil hann skriger bare med det samme og det plejer han ikke hvis han bare lige har slået hovedet lidt så er det bare sådan noget stille græderi men det her var virkelig skrig og det næste jeg ser er blod der kommer ud af munden på ham og så går jeg i panik og var ved at græde, Frank tager ham så med ud under en lampe og prøver at kigge imens Emil bare skriger løs, ender med vi må opgive at kigge før han er faldet lidt til ro så sidder med ham og får tøret ham lidt om munden, han har så flækket sin læbe inden i munden og ud til uden, er ikke gået igennem, men vi kan se på huden at det har været meget tæt på, så han er godt hævet da vi ligger ham i seng, er spændt på hvor galt det ser ud i morgen. Vi fik heldigvis aftensmad i ham uden brok og han var også glad da han kom i seng.
Men nøj hvor blev vi alle forskrækket og jeg var så tæt på selv at græde men holdte det i heldigvis i mig så han ikke blev mere forskrækket end han var i forvejen.
Anmeld