Aaaargh...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.571 visninger
23 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Anonym trådstarter

Helt ærligt... Må ens bank sidde og smide rundt med pengene fra de forskellige konti man har i banken, og så endda uden at tale med én om det først???

Min kæreste har lige i dag fået 500 kr i underskud på hans konto, og så sad vi her til aften og undrede os over, at der var blevet sat 500 kr ind på hans konto, så den står i nul... Vi fandt så ud af, at de kom fra vores grundkonto med betaling, som fungerer som budgetkonto for os.... (den har vi lige fået lavet et bevilliget overtræk på, da vi virkelig har økonomiske problemer i øjeblikket).

MÅ de godt gøre det?? Så har vi jo slet ikke styr på den mere, når de bare roder sådan rundt med vores konti! Jeg er virkelig harm...specielt over at det slet ikke er noget der bliver diskuteret med os først!!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg ville ringe til min bankrådgiver og sige at det er meget irriterende, og om de/hun/han ikke kan kontakte jer hvis dette skulle ske igen? Da i jo skal kunne holde nogenlunde styr på jeres penge, og det kan I i hvert fald ikke hvis de bliver ved med bare at overføre penge.

Min bank har gjordt det der 1 gang, og det var sidste! Jeg blev så edderspændt rasende, jeg kan selvfølgelig godt se at der skal flyttes penge over når de mangler et andet sted.. Meeeeeeen

Anmeld

16. november 2009

Ox.

Anonym skriver:

Helt ærligt... Må ens bank sidde og smide rundt med pengene fra de forskellige konti man har i banken, og så endda uden at tale med én om det først???

Min kæreste har lige i dag fået 500 kr i underskud på hans konto, og så sad vi her til aften og undrede os over, at der var blevet sat 500 kr ind på hans konto, så den står i nul... Vi fandt så ud af, at de kom fra vores grundkonto med betaling, som fungerer som budgetkonto for os.... (den har vi lige fået lavet et bevilliget overtræk på, da vi virkelig har økonomiske problemer i øjeblikket).

MÅ de godt gøre det?? Så har vi jo slet ikke styr på den mere, når de bare roder sådan rundt med vores konti! Jeg er virkelig harm...specielt over at det slet ikke er noget der bliver diskuteret med os først!!!!

Hvis ikke i har ringet og fortalt at i ville få det minus på 500,- så må de gerne ...

Det fortalte min tidligere svigerfar (bankdirektør) ...

Anmeld

16. november 2009

qp

Ja hvis der er minus må de gerne tage og flytte lidt rundt så hullerne blir lappet igen.

Anmeld

16. november 2009

Mum33

tror I ikke det er for jeres egen skyld? Hvis I ikke har kassekredit på kontoen er der jo mega rente på, så de har nok bare flyttet dem, for at I sparer gebyret.

Anmeld

16. november 2009

Ni-ko-li-ne

det tror jeg godt de må..... man kan jo vende den om og sige at man jo heller ikke må overtrække sin konto :0)

Anmeld

16. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Vi har haft bank-mennesker før der har gjort den slags også. Man bliver VANVITTIG gal og sur og føler sig forulempet...

Jeg ville skælde dem ud!! Og få min vilje. Det virker at brokke sig i banken!!!

Held og lykke.

Anmeld

17. november 2009

Anonym trådstarter

det tror jeg godt de må..... man kan jo vende den om og sige at man jo heller ikke må overtrække sin konto :0)

Det er muligt at de godt MÅ, men det jeg bliver så rasende over, er at de bare gør det uden at informere os om det, så vi pludselig får endnu mere rod i økonomien uden at vide det....

Anmeld

17. november 2009

Ox.

Anonym skriver:

Det er muligt at de godt MÅ, men det jeg bliver så rasende over, er at de bare gør det uden at informere os om det, så vi pludselig får endnu mere rod i økonomien uden at vide det....

Ja det er træls, de har også gjort det ved mig, men det er simpelthen fordi man jo "låner" penge af dem når ens konto går i minus, og det gør man jo sådan set også uden at spørge hvis ikke man har en aftale med dem

Anmeld

17. november 2009

Anonym trådstarter

Sussie&Lilje skriver:

Ja det er træls, de har også gjort det ved mig, men det er simpelthen fordi man jo "låner" penge af dem når ens konto går i minus, og det gør man jo sådan set også uden at spørge hvis ikke man har en aftale med dem

Ja, og det forstår jeg godt, men de kunne altså godt tage i det mindste at sige det til os.... Banken mangler jo ikke de penge på samme måde som vi gør, så bare at vide det, ville være rart...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.