Kvalme i uge 25 ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.238 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. november 2009

LMM

Hej.. Jeg er lige startet på arbejde som deltids sygemeldt (4 timers arbejde pr dag), efter en lange syge periode med plukveer og smerter i maven!!

Jeg har nu, efter jeg er startet konstant kvalme og halsbrand!!!   og stadig smerter og plukveer..

Hvad kan der værre?? har i andre også kvalme, troede kun det var i starten og ellers har jeg hørt at det ikke var godt.. men synes ikke jeg kan finde noget om det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

RGN

Profilbillede for RGN

De fleste der har kvalme har det "kun" de første 4 måneder, men desværre er der nogen som er ramt af det hele graviditeten igennem. Min kollegas svigerdatter kastede op i 9 måneder.

Jeg mindes at have læst at det skulle hjælpe at spise mange små måltider.

Jeg skal dog ikke gøre mig klog på det, da jeg er en af dem der aldrig har prøvet det.

Anmeld

16. november 2009

rebekkachristensen

jeg er i uge 33, kaster stadig op nogle gange.. og kvalmen kommer og går nu synes jeg.. men for nogle er det bare værre end andre... jeg har os kun tabt mig i vægt, og har været meget syg især til uge 22-23.. men kvalmen, kender en som stadig havde kvalme selv efter hun havde født... så ja. det er surt at være gravid.. midsunder dem som går igennem det uden nogle problemer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.