Negavtiv..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.209 visninger
15 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Nenus

Hej allesammen.

Jeg har lige taget en test, og den var negativ. Er gået fem dage over tiden? - Hvad kan det så ellers skyldes?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Jordbærpigen

Er din mens regelmæssig? Tanken om at du ønsker graviditet, kan sagtens lave Kuk i din mens, så du går over tid. Men vi krydser fingre for, at du er gravid, men bare ik kan teste positiv endnu

Anmeld

16. november 2009

LauraLW

Det er svært at svare på, men det kan være at kroppen og psyken driller dig. - Det sker ofte hvis man virkelig ønker et eller andet, f.eks. en graviditet. Men vent nogle dage, test igen, og hvis det ellers er unormalt for dig at gå lidt over tid, så kan du snakke med din læge.

Anmeld

16. november 2009

oo

nogle gange blir kroppen bare stresset, jeg har prøvet nogle gange at gå op til en uge over tid fordi jeg stressede mig selv så meget - både graviditetsmæssigt og arbejdsmæssigt.

Anmeld

16. november 2009

Nenus

Jane25 skriver:

Er din mens regelmæssig? Tanken om at du ønsker graviditet, kan sagtens lave Kuk i din mens, så du går over tid. Men vi krydser fingre for, at du er gravid, men bare ik kan teste positiv endnu

Ja, min mens er regelmæssig. Så det er rimelig underligt for mig  Måske det bare ér tanken der driller kroppen..

Anmeld

16. november 2009

oo

@nn@ skriver:

Ja, min mens er regelmæssig. Så det er rimelig underligt for mig  Måske det bare ér tanken der driller kroppen..

det kan det sagtens være! jeg har haft en cyklus på præcis 28 dage siden jeg var 9 år gammel, og alligevel gik der kuk i den for et år siden, fordi jeg var så opsat på at NU skulle det ske.

Anmeld

16. november 2009

Nenus

Tjuhl skriver:

nogle gange blir kroppen bare stresset, jeg har prøvet nogle gange at gå op til en uge over tid fordi jeg stressede mig selv så meget - både graviditetsmæssigt og arbejdsmæssigt.

Tak for dit indlæg, for det fik mig til at komme i tanke om, at jeg mistede mit arbejde sidste fredag, og mandagen efter, fik jeg at vide at jeg bliver smidt ud af min skole. Måske det også er det der driller det.. Orha, det er bare så træls  Nu hvor jeg gik over tid, havde jeg jo lige håbet, og så er den skide test negativ..

Anmeld

16. november 2009

oo

@nn@ skriver:

Tak for dit indlæg, for det fik mig til at komme i tanke om, at jeg mistede mit arbejde sidste fredag, og mandagen efter, fik jeg at vide at jeg bliver smidt ud af min skole. Måske det også er det der driller det.. Orha, det er bare så træls  Nu hvor jeg gik over tid, havde jeg jo lige håbet, og så er den skide test negativ..

ja, dt har nok rigtig meget at sige! men jeg kender det - jeg kender det alt alt for godt jeg har godt nok skældt mine æg ud MANGE gange efter en negativ test!!

Anmeld

16. november 2009

Nenus

Tjuhl skriver:

ja, dt har nok rigtig meget at sige! men jeg kender det - jeg kender det alt alt for godt jeg har godt nok skældt mine æg ud MANGE gange efter en negativ test!!

Det er sgu ubehageligt.. For er jo også bange for, at der er et eller andet galt med kroppen, når ikke mens kommer som det skal. Forstår skam godt du skælder ud ind i mellem, det gør jeg også selv

Anmeld

16. november 2009

oo

@nn@ skriver:

Det er sgu ubehageligt.. For er jo også bange for, at der er et eller andet galt med kroppen, når ikke mens kommer som det skal. Forstår skam godt du skælder ud ind i mellem, det gør jeg også selv

jeg tror ikke du skal blive alt for nervøs med 5 dage, men hvis du kommer op på fjorten dage eller mere, ville jeg snakke med lægen. jeg tror bare, for nogen af os, så går stress lige i systemet, desværre. og det er jo også træls i den forstand, at når man først har testet negativt, så vil man bare gerne have sin mens, så man kan komme hen til næste ægløsning

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.