Endelig beslutning taget!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

315 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Jannie Thorup

Nu har jeg taget min beslutning og denne gang står jeg helt fast på den. Færdig.

Jeg har ikke lyst til at fortsætte med at amme, jeg kan ikke holde det ud længere.

Hos hudlægen fik jeg det samme salve til at smøre med, som jeg fire uger tidligere fik hos lægen og som ikke har virket synderligt. Jeg kom grædende hjem til min mand, som ikke syntes jeg var blevet behandlet ordentligt.

Olivia har idag kun fået flaske og vi har haft det så dejligt og afslappet. Det er bare så rart, at vi begge hygger med det og at jeg ikke skal sidde og være ked af det hver gang hun skal spise. Og jeg har en dejlig, afslappet og mæt pige, som ,ligenu ligger på en dyne på sofaen mellem min mand og mig og griner.

Jeg er glad og lettet og føler, at det er den rigtige beslutning jeg har taget.

Jeg ringede til min sundhedsplejerske og fortalte hende hvordan det så ud. Hun støtter min beslutning og siger, at jeg har kæmpet flot og længe, men hun synes det er synd, at det aldrig rigtig er kommet op at stå.

Så alt i alt er jeg glad og tilfreds. Og jeg vil bare sige mange tak for støtte og hjælp, hvor er det rart, at man kan vende og dreje tingene med erfarne kvinder som jer.

Jannie, som endelig slapper i spisesituationer og er rigtig glad og lettet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

JustAnotherName

Når mor Jannie er glad, så er Olivia det også.
Så hvis du har truffet et valg som føles godt og rigtigt, så er det dét helt sikket også!

Anmeld

16. november 2009

oo

GODT at du står fast! Du ved jo hvad der er bedst for jer begge to, det er der ingen andre der skal komme og fortælle dig!

Anmeld

16. november 2009

Bondepigen

Hov havde ikke lige set, at du havde lavet en ny tråd inden jeg svarede på den anden...

Men GODT for jer!!! Dejligt at I nu kan have det som noget hyggeligt og rart mellem jer i stedet for det andet.. For det er da for træls.

Anmeld

16. november 2009

anna-jonas

Tillykke.................er glad for at du har truffet et valg, der er rigtigt for dig og Olivia.

Knus Mette

Anmeld

16. november 2009

Vingummien

Lyder godt, var den rigtige beslutning for jer og nu kan du nyde når hun skal have mad i stedet for det andet.

Og man kan virkelig mærke så meget forskel på  de små, da Emil gik fra amning til flaske som 3 mdr for han ikke gad det mere fik vi en helt ny dreng og vi kunne mærke at han blev mæt på en hel anden måde.

kram til dig for den uforstående læge du har dig som jeg kunne se i et andet indlæg og et kram fordi i nu alle er så glade skønt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.