Ægløsning hvor er du henne ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

634 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Camillaki

Hej.. Hjælp mig lige engang... Fik min mens. d 5 November... 26 dage siden sidste første mens dag... Så i følge alle de der ægløsningsteste og brugsforvirringer, burde jeg have ægløsning ca. 10 dage efter første mens da min cyklus ikke er særlig lang ?? Kan det passe ?? Eller har jeg misforstået noget ?? De 10 dage efter første mens dag var så i lørdags ? Har testet med æl teste i flere dage. Så idag fik jeg ondt i venstre side i underlivet, mest når jeg tisser. var overbevidst om det var ægløsning. Men tog så lige en æl test lige nu, og den var negativ.. Nu er jeg totalt forvirret ?? Hvor blir den ægløsning af ??? Nogle der kender noget til dette ?? Eller selv har prøvet noget lign... ? Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Sujan

Min cyklus er normalt på 29 dage og fik ÆL på 12 dag. Men så havde jeg en cyklus på 37 dage hvor ÆL lå på dag 19. Så nogle gange kan det godt drille lidt

Anmeld

16. november 2009

Muffinmus

min svingede også..havde fast cyklus på ca 28 dage og ÆL kunne svinge mellem dag 11 eller 13 eller endda dag 16 efter første mens dag. Så her er intet sikkert:-)

Så test videre og se om der sker noget.

I øvrigt kan ikke alle bruge dem da der kan være forskel på hvor stor udskilning af ÆL man har og hvor længe. Nogle får kun en positiv test i f.eks 4-5 timer, men andre kan få dem i 2-3 dage.

Så hvis du kun tester hver middag kl 12 f.eks, så er der jo 24 timer i mellem, dvs den jo godt kan være der uden at du opdager det.

Anmeld

18. november 2009

Camillaki

Jeg har testet hver dag nu... Igår tog jeg en æl test der var ret tydelig, men ikke helt så tydelig som teststregen.. Og de siger jo at de skal være lige tydelige.. Men de andre dage har man kun anet en svag streg nummer to, men igår var nummer to streg så meget tydeligere.. og her til morgen tog jeg lige en test, den var så svagere end den test jeg tog igår ?? Betyder det noget ?? At jeg evt. havde æl igår ?? Og jeg ikke "slår" ordentligt ud på testenen ?? Eller er det bare held den var mere farvet igår ?? Forstår det simpelthen ikke ??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.