Erfaring med narkose og graviditet.??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.735 visninger
4 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Tvilling

Hej Allesammen

Er lige hjemvendt fra 2 dags indlæggelse på Kolding Sygehus. Blev indlagt med akut mavesmerter lørdag. De troede det var en blind tarms betændelse og jeg skulle opereres akut. Blev opereret natten til søndag, og det viste sig så det var en cyste på 4 cm der drillede. De punkterede den og sugede væsken ud. Av for en omgang. Jeg fik afvide lørdag at de ville gøre alt hvad de kunne for at der ikke skete spunken noget. Alt de har givet mig skulle være harmløst, men men som lægen sagde selvfølgelig er der risiko for at kroppen abortere spunken da de har rodet i min krop. Har 4 skudhuller i maven. Det var heldigvis en gynækolog der tog sig af det hele. Så nu venter jeg MEGET spændt til den 3 dec på at se hvordan og hvorledes det går med spunken. Men puha en omgang, selvom jeg havde ondt lørdag har jeg godt nok også nas nu der hvor de har været inde....

Men de fortalte at graviditets hormonet var steget fra 6000 til 38000 på 4 uger. Men gad vide hvad den siger til at have fået morfin...  Håber og ber til det går. Havde ligesom ikke noget valg om operationen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

LauraLW

Hvor langt er du i din graviditet?

Jeg havde selv, da jeg var gravid sidst, en kæmpe cyste som skulle fjernes. - Fandt så ud af at jeg var gravid, og ringede og spurgte hvad jeg så skulle. Lægen sagde at et foster godt kan klare narkosen efter de 12 uger, så jeg skulle bare vente med operationen til derefter... Jeg mistede så inden, og blev opereret planmæssigt og fik samtidig en udskrabning.

Anmeld

16. november 2009

Tvilling

Jeg er i uge 11 nu . Men gynækologerne på svangre sagde god for den. Så håber meget!!!!

Anmeld

16. november 2009

LauraLW

Tror ikke jeg ville være bekymret! Det er selvfølgelig nemt at sige for mig, men når gyn har sagt go for det, så må man jo tro og stole på det.

:-)

Anmeld

16. november 2009

Mor.sander

Jeg fik udvidet mine galleveje da jeg var 13 uger henne og baby havde fint både før og efter narkosen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.