Amrsved

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

394 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Lullaby

Jeg bliver sindssyg!!!

Vi bruger änglemarck/neutral herhjemme og efter en dag med hårdt arbejde er der nu en svedlugt fra mine arme der bare ikke vil gå væk uanset hvad jeg gør. Er der nogen der kender noget godt som fjerner det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Mca<3

MorpåSjælland skriver:

Jeg bliver sindssyg!!!

Vi bruger änglemarck/neutral herhjemme og efter en dag med hårdt arbejde er der nu en svedlugt fra mine arme der bare ikke vil gå væk uanset hvad jeg gør. Er der nogen der kender noget godt som fjerner det??

Du kan simpelthen ikke vaske lugten væk ??  Det lyder vildt   tja rodalon er nok ikke godt for arm huler

Anmeld

16. november 2009

Lullaby

Nej jeg kan ikke

Anmeld

16. november 2009

qp

MorpåSjælland skriver:

Nej jeg kan ikke

Nivea deostick - den tørre af dem... du skal ikke bruge væskende deo under armen men tørt og her er Nivea mega monster go!!

Anmeld

16. november 2009

klmf

Ved ikke om andre oplever det samme, men jeg skifter mellem deodorantmærker med jævne mellemrum - det er nærmest som om jeg bliver 'immun' overfor et mærke og så skal jeg lige brueg et andet et stykke tid og så skifter jeg igen.... Så jeg ville prøve at skifte deomærke - og hvis det er tøjet, du ikke kan få lugten væk fra, så prøver jeg altid at lægge dem i blød i rodalon, og ellers smider jeg dem simpelthen ud. Livet er bare for kort til at jeg gider lugte af sved lige efter et bad og kun have haft en trøje på i 30 millisekunder

Anmeld

16. november 2009

Ox.

Jeg havde samme problem indtil jeg købte en aloe vera antiperspirant stick i en helsebutik, og den er suuuuuper god! Kan lige undersøge hvor man kan købe den henne nu, for butikken er lukket, så får en kammerat til at købe det igennem hans mor ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.