Vis din tattovering...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2009

jannilaursen

sparre skriver:

det er da lidt øv kun at være tilfreds med 1 ud af 5....?

Ja ,. det er det ..  :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Øv, ville lige ind og se jeres flotte tusser, men kan ikke se nogle af billederne, der er bare krydser i stedet Er jeg den eneste der ikke kan se billederne??

Anmeld

18. november 2009

Bare mig..

Rikke skriver:

Øv, ville lige ind og se jeres flotte tusser, men kan ikke se nogle af billederne, der er bare krydser i stedet Er jeg den eneste der ikke kan se billederne??

Nej du er ikke den eneste. Jeg kan heller ikke se billeder, og det er på alle sider jeg ikke kan stort set.

Anmeld

18. november 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
marikka skriver:

Nej du er ikke den eneste. Jeg kan heller ikke se billeder, og det er på alle sider jeg ikke kan stort set.

Okay, rart at vide at det ikke bare er mig. Er nok bare en fejl på siden så, bliver nok snart rettet

Anmeld

18. november 2009

LinLin

Hmmm... Jeg kunne se dem i morges - men ikke nu. Der blev skrevet at der ville blive opdateret fra kl 9, så måske derfor...?

Anmeld

18. november 2009

Pia.

ja jeg har da også hele tiden kunne se dem... men nu kan jeg pludselig ikke mere.... trist...

Anmeld

18. november 2009

Mikkelmusen

det samme er sket i kageklubbens billedgalleri for noget tid siden, efter en update og noget nedbrud mener jeg det var. Spurgte henrik om det.

Anmeld

19. november 2009

Muffinmus

så fik jeg nr 2 lavet:-)

Den er helt ny og derfor ikke helt så fin som når hævnongen og det røde forsvinder.

glemte helt at tage billeder af nr 1, men det må blive en anden god gang.

Dedikation til min dejlige datter i fiskens tegn.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. november 2009

BubbieBear

Min den anden tattoo

Anmeld

19. november 2009

Lise

Her er min. Fik den lavet i en halvbrandert som 21-årig, efter en solrig eftermiddag i Jomfru Ane Gade. Heldigvis er den ikke så stor. Dårlig billedekvalitet, da det er svært at tage billeder af sin egen ryg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.