Forsikringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Bondepigen

Ja, jeg sidder her og tænker, at det nok snart er på tide at forsikre Emma med ulykkesforsikring. Hun begynder jo nok snart at gå... Men er det egentlig en ulykkesforsikring man skal have???

Aner slet ikke lige hvordan det fungerer, så hvis der sidder nogle kloge hoveder, (og det gør der jo ) vil I så ikke godt fortælle mig hvilke forsikringer der er absolut fornuftige og nødvendige at have... Vi har ikke så mange penge, så det skal ikke være en masse som egentlig ikke er nødvendigt...

Og kan man få en forsikring, der slår det hele sammen i ét... altså hvor der både er indbo, ansvar, bil, scooter og det andet som man nu skal have??

Er virkelig helt grøn på dette område, så har virkelig brug for lidt hjælp....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

mor_sabina

bondepigen skriver:

Ja, jeg sidder her og tænker, at det nok snart er på tide at forsikre Emma med ulykkesforsikring. Hun begynder jo nok snart at gå... Men er det egentlig en ulykkesforsikring man skal have???

Aner slet ikke lige hvordan det fungerer, så hvis der sidder nogle kloge hoveder, (og det gør der jo ) vil I så ikke godt fortælle mig hvilke forsikringer der er absolut fornuftige og nødvendige at have... Vi har ikke så mange penge, så det skal ikke være en masse som egentlig ikke er nødvendigt...

Og kan man få en forsikring, der slår det hele sammen i ét... altså hvor der både er indbo, ansvar, bil, scooter og det andet som man nu skal have??

Er virkelig helt grøn på dette område, så har virkelig brug for lidt hjælp....

Her tror jjeg at jeg skal følge godt med

Jeg troede børn var forsikret under deres forældre!?

Anmeld

16. november 2009

eirene

Ulykkesforsikring skal du have på dit barn, så hurtigt som muligt. Der er børnene ikke dækket ind under forældrene. Det er de på en indbo-forsikring indtil de har en hvis alder. Kan ikke lige huske om det er 21 eller 25 og det er selvom de er flyttet hjemmefra.

Min mand er assurandør så kender lidt til reglerne.

En ulykkesforsikring til børnene er utrolig vigtig hvis der sker noget med dem for selvom der ikke sker noget alvorligt i en ulykke kan de få men senere. Så anmeld alle skader på børnene.

Man kan ikke få en samlet forsikring der dækker alt. Du skal have en på bilen, en på indbo, en på hus (hvis du har det), en ulykkesforsikring til hver person og evt. en livsforsikring.

Men spørg hvis der er mere jeg kan hjælpe med.

Anmeld

16. november 2009

Valle81

Hejsa:0)

Jeg er ulykkesforikret hos Tryg. Asta var dækket under mig fra 0-3 år, derefter skulle hun have sin egen.

Christina

Anmeld

16. november 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman

Jeg troede at Malou var dækket under min ulykkesforsikring, men det er hun ikke fik vi afvide af vores forsikringsmand der var på besøg, for at snakke om vores andre forsikringer. Så vi har tegnet en fritids/-ulykkedsforsikring på hende. Jeg tror at vi giver 750 kr. om året.

Anmeld

16. november 2009

charlottekri

du skal have en forsikring seperat lavet til den lille (og helst fra fødslen) jeg ringede i den samme uge, som vi havde fået Maja.
og lige en kommentar til et andet indlæg: hvis man samler sine forsikringer hos det samme selskab, så er der som regel et nedslag i pris i forhold til hvis man havde det forskellige steder. sådan er det i hvertfald i vores forsikringssselskab, og tænker da at det også er sådan i andre

Anmeld

16. november 2009

Anne85

Vi har lige skiftet forsikringsselskab så er ikke helt sikker på hvad vi nu giver for børne ulykkeforsikring. men ved vejle brand var Kristian dækket for kun 500 kr om året. Tror mange tager fejl og tror børnene er dækekt ind under forældrene.

Anmeld

16. november 2009

Klumpe-dumpe

Malucca ER dækket ind under min ulykkes forsikring frem til hun er 2 år.

Så det kommet an på hvilke selskab det er, om børnerne er dækket ind under forældrendes.

Anmeld

16. november 2009

frk andreasen

jeg har hos tryg der er der en familie pakke der indebære bilforsikring indbo + ekstra indbo og ulykkesforsikring på jasmin  tryg familie hedder det vist.

ulykkesforsikring er 1300 pr år (så kan der være så mange børn i som man nu får)

indbo 1700

ekstra indbo 500 ( den dækker hvis du eller dit barn kommer til at smadre noget i hjemmet til en værdi over 500 feks fjernsynet, det dækker også en nyt fjernsyn i 4 år)

bil forsikring 8500kr ( jeg er også kun 24 og har ikke haft den længe den kan vist være billigere jo længere man har haft bil i ens navn) men aner det faktisk ikke + man kan få sin bil hentet og kørt på værksted hvis den går i stykker..

tanja 22+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.