Forsikringer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

425 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Bondepigen

Ja, jeg sidder her og tænker, at det nok snart er på tide at forsikre Emma med ulykkesforsikring. Hun begynder jo nok snart at gå... Men er det egentlig en ulykkesforsikring man skal have???

Aner slet ikke lige hvordan det fungerer, så hvis der sidder nogle kloge hoveder, (og det gør der jo ) vil I så ikke godt fortælle mig hvilke forsikringer der er absolut fornuftige og nødvendige at have... Vi har ikke så mange penge, så det skal ikke være en masse som egentlig ikke er nødvendigt...

Og kan man få en forsikring, der slår det hele sammen i ét... altså hvor der både er indbo, ansvar, bil, scooter og det andet som man nu skal have??

Er virkelig helt grøn på dette område, så har virkelig brug for lidt hjælp....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Vingummien

Vi har en på Emil tror det er 1400 om året vi giver mener jeg. Jeg syntes det er nødvendigt hvis nuhan falder og slår tænderne osv så dækker de jo det elelr der sker noget i vuggestue osv. Så det er en god ide.

Hvis i vil have det hele i en er der mange der køre sådan nogle pakker hvor man så spare lidt penge på det fordi man tager så mange i en.

Vi har TRYG til Emil og de dækker f.eks tandskader til han er 18 og er der efter behandling på det efter de 18 år så dækekr de så det til han er 25 mener jeg det var eller 26 år. Og så en masse andet selvfølgelig.

Anmeld

16. november 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Vi har en på Emil tror det er 1400 om året vi giver mener jeg. Jeg syntes det er nødvendigt hvis nuhan falder og slår tænderne osv så dækker de jo det elelr der sker noget i vuggestue osv. Så det er en god ide.

Hvis i vil have det hele i en er der mange der køre sådan nogle pakker hvor man så spare lidt penge på det fordi man tager så mange i en.

Vi har TRYG til Emil og de dækker f.eks tandskader til han er 18 og er der efter behandling på det efter de 18 år så dækekr de så det til han er 25 mener jeg det var eller 26 år. Og så en masse andet selvfølgelig.

Ok, men I har kun ulykkesforsikring på ham??? Andet er ikke nødvendigt, eller...??

Er lidt flov over at jeg ikke ved noget som helst om det.. 

Anmeld

16. november 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Ok, men I har kun ulykkesforsikring på ham??? Andet er ikke nødvendigt, eller...??

Er lidt flov over at jeg ikke ved noget som helst om det.. 

Gør jeg heller ikke hehe.

Men tryg har en der hedder børneforsikring, find den der står det hele.

http://www.tryg.dk/netinsurance01/notes.do?uniklink=PFaktaUlykkeBoerneulykke&csref=_Forsiden_Koeb_BoerneUlykke

Så kan man jo lave alt muligt andet så i får en masse penge hvis barnet dør eller sådanmen det er jo ikke nødvendigt i hvert fald ikke i mine øjne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.