Hellooo Kitty

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

767 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. november 2009

eirene

Hej

Jeg er blevet booket til at lave en Hello Kitty kage, men er nu blevet lidt i tvivl om hvordan jeg tegner øjne og den slags på MMF. Skal jeg have fat i de der madtuscher eller kan man bruge en tyk glasur, eller er der andre forslag? Der er jo flere der har lavet dem, så I må vide det jo...

Og indtil videre har jeg bare brugt den der UCF, men ville gerne lave en almindelig smørcreme, som ikke smager for meget af smør. Så nogen der har en god opskrift på det? I opskrifterne ved jeg godt der ligger en, men kan også se af kommentarerne at den skulle smage meget af smør.

Tak for hjælpen so far...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Mca<3

eirene skriver:

Hej

Jeg er blevet booket til at lave en Hello Kitty kage, men er nu blevet lidt i tvivl om hvordan jeg tegner øjne og den slags på MMF. Skal jeg have fat i de der madtuscher eller kan man bruge en tyk glasur, eller er der andre forslag? Der er jo flere der har lavet dem, så I må vide det jo...

Og indtil videre har jeg bare brugt den der UCF, men ville gerne lave en almindelig smørcreme, som ikke smager for meget af smør. Så nogen der har en god opskrift på det? I opskrifterne ved jeg godt der ligger en, men kan også se af kommentarerne at den skulle smage meget af smør.

Tak for hjælpen so far...

Må jeg høre hvad du har bestemt at du skal have for at lave sådan en kage ???

Anmeld

16. november 2009

eirene

Jeg vil lave en bradepande med drømmekage-kagen. Og smøre den op med UCF og lægge MMF på. Men så er det jo jeg kommer lidt til kort med resten.

Jeg skal også lave en skildpadde og det er der jeg vil have noget andet end UCF fordi der skal være toblerone og hindbær-creme i.

Anmeld

16. november 2009

ekzunz

Jeg mener at jeg bare lavede øjnene i mmf - kan ikke helt huske farven. Jeg havde ikke så mange farver, så den gule næse blev et påskeæg fra Matadormix, men hvis du har gul farve, kan du vel bare bruge MMF. Og jeg snød også med knurhårene, der brugte jeg lakridssnører.

Så længe det kan spises, må det vel gerne være der.....den teori kører jeg ihvertfald efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.