Der er godt nok begyndt at komme godt liv i lille pigen nu.

Det er helt vildt hvor meget hun slår og sparker derinde. Med Marcus kunne jeg da godt mærke ham, men han var langt fra lige så aktiv som hun er derinde. Ikke nok med at hun er livlig hun er også en smule besværlig.

Jeg er jo blevet scannet 4 gange, da jeg fik lavet to hjertescanninger (begge normale), og under alle 4 scanninger har hun bare ikke ville ligge så hun har været til at scanne. De har jo så prøvet at rykke hende, men resultatet har været at hun meget hurtigt er kravlet tilbage til den plads hun lå i inden den rykkede på hende. Til MD scanningen måtte jeg stå og hoppe op til flere gange i håb om at det kunne få hende til at rykke sig, men nej det hjalp heller ikke. Det eneste de fik ud af det var et meget kønt syn af mig der måtte stå med bar mave og hoppe op og ned gentagende gange.

Sidste gang jeg var til scanning (hjerte scanning) lå hjertet lige for med det samme og lægen skyndte sig at gennemscanne det da hun jo også af erfaring vidste at hun ikke er samarbejdsvillig ret længe. Og ganske rigtigt rykkede hun sig kort efter så hun lå i en rigtig dum position, men det lykkes dog alligevel at få hende scannet selv om det tog sin tid.
Så nu håber vi bare at hendes væremåde nu ikke afspejler hvordan hun er når hun kommer ud, for så får Martin og jeg da helt klart hænderne fulde.
Anmeld