Lille pige med krudt i

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Karo

Der er godt nok begyndt at komme godt liv i lille pigen nu. Det er helt vildt hvor meget hun slår og sparker derinde. Med Marcus kunne jeg da godt mærke ham, men han var langt fra lige så aktiv som hun er derinde. Ikke nok med at hun er livlig hun er også en smule besværlig. Jeg er jo blevet scannet 4 gange, da jeg fik lavet to hjertescanninger (begge normale), og under alle 4 scanninger har hun bare ikke ville ligge så hun har været til at scanne. De har jo så prøvet at rykke hende, men resultatet har været at hun meget hurtigt er kravlet tilbage til den plads hun lå i inden den rykkede på hende. Til MD scanningen måtte jeg stå og hoppe op til flere gange i håb om at det kunne få hende til at rykke sig, men nej det hjalp heller ikke. Det eneste de fik ud af det var et meget kønt syn af mig der måtte stå med bar mave og hoppe op og ned gentagende gange.

Sidste gang jeg var til scanning (hjerte scanning) lå hjertet lige for med det samme og lægen skyndte sig at gennemscanne det da hun jo også af erfaring vidste at hun ikke er samarbejdsvillig ret længe. Og ganske rigtigt rykkede hun sig kort efter så hun lå i en rigtig dum position, men det lykkes dog alligevel at få hende scannet selv om det tog sin tid.

Så nu håber vi bare at hendes væremåde nu ikke afspejler hvordan hun er når hun kommer ud, for så får Martin og jeg da helt klart hænderne fulde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Klumpe-dumpe

Hej Søde,

*Fnis* sådan en lille bandit.

Hun lyder fuldstændig, som da Malucca hyggede i sin 1-værelses.

Eva (min scanningsoverlæge) skulle også være hurtig på tasterne når hun skulle måle og scanne Malucca. Før hun rullede rundt og jeg har også utalige gange hoppet og danset for Eva for at få Malucca til at lægge sig ordenligt.

-Og når jeg så fik ctgén  sat fast på maven tja så sov hun ALTID, så spl. skulle mosle rundt med maven for at vække hende, sådan var det vær evig eneste tirsdag og fredag med hende ballade-mageren.

Men jeg kan så til jeres trøst fortælle, at i dag er Malucca altså en meget stille og rolig pige

Jeg fik aldrig skrevet i din tråd mht. hvor dygtig Marcus er til at putte sig selv. Det synes jeg er godt klaret af ham.

Anmeld

16. november 2009

Karo

malucca09 skriver:

Hej Søde,

*Fnis* sådan en lille bandit.

Hun lyder fuldstændig, som da Malucca hyggede i sin 1-værelses.

Eva (min scanningsoverlæge) skulle også være hurtig på tasterne når hun skulle måle og scanne Malucca. Før hun rullede rundt og jeg har også utalige gange hoppet og danset for Eva for at få Malucca til at lægge sig ordenligt.

-Og når jeg så fik ctgén  sat fast på maven tja så sov hun ALTID, så spl. skulle mosle rundt med maven for at vække hende, sådan var det vær evig eneste tirsdag og fredag med hende ballade-mageren.

Men jeg kan så til jeres trøst fortælle, at i dag er Malucca altså en meget stille og rolig pige

Jeg fik aldrig skrevet i din tråd mht. hvor dygtig Marcus er til at putte sig selv. Det synes jeg er godt klaret af ham.

Det lyder godt at Mallua også var en bandit og at hun er dejligt rolig idag. For jeg kan ikke helt lade være med at sammenligne med hvordan Marcus var i maven og der var knap så meget bevægelse på.

Ja, han er bare så dygtig den lille dreng. Hele sidste uge gik han enten selv ind og bad om at komme i senge eller også går han derind når vi spørger om han vil ind og sove. Det er bare så dejligt nemt

Anmeld

16. november 2009

NaFe

Sjovt der er sådan en forskel på hvordan børnene "opfører" sig inde i maven...men vor dejligt hun er så livlig...hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.