Pyntning til jul..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

457 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Kristina V

Hei piger...

Ja jeg ELSKER jul, og ELSKER julepynt og dens hygge.. De næste weekender står på at klip og klister julekort, binde adventskrans og alm. deko. lave konfekt, julerengøring osv.

Men har virkelig en KÆMPE trang til at pynte op til jul nu.. Andre som har det som mig (og måske endda alerede pyntet lidt op)??

ELSKER Jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Vingummien

HER! Men må ikke for kæresten

Anmeld

16. november 2009

wamse

også mig Men har aftalt med sønnen at vi pynter op på søndag. Skal lige ned og købe Lærke´s julegave fra min far- et puslecenter til hendes new born baby. Så er gaverne vist i hus for i år

Anmeld

16. november 2009

Mca<3

Kristina V skriver:

Hei piger...

Ja jeg ELSKER jul, og ELSKER julepynt og dens hygge.. De næste weekender står på at klip og klister julekort, binde adventskrans og alm. deko. lave konfekt, julerengøring osv.

Men har virkelig en KÆMPE trang til at pynte op til jul nu.. Andre som har det som mig (og måske endda alerede pyntet lidt op)??

ELSKER Jul

Årh  Min 13 årige søn har det som dig .. Puha han er svær at holde hen ,,,  For hans skyld har vi allerede pyntet dek. med advents lys og kalender lys og tænk forleden var han ved at sætte ild til det   Vi pynter op den 1 dec så knægten må vente ,,,  Kan måske tage forskud den 29 nov da det jo er 1 advent ..

Anmeld

16. november 2009

Mumto3

Jeg kan næsten heller ikke vente. Vi er lige flyttet i hus, og det er bare genialt inddrettet til julepynt!!!   Det så jeg allerede da vi kiggede på det første gang i marts måned det brugte jeg dog ikke som begrundelse overfor manden, at jeg synes det var netop dette hus vi skulle købe....

nå, men tilbage til oppyntning. Jeg har besluttet at den del af pynten kommer op natten mellem d. 28 og 29.nov. Vi har en meget stærk adventtradition, og den holder vi selvfølgelig 1.søndag i advent ,så der skla være ´pyntet lidt op. -og så tænker jeg at det må være stort får ungerne at vågne op, og så er det pyntet flot op i huset. De er endnu for små til at være med, så det er bedst jeg klare (i hvertfald noget af det) selv.

Anmeld

16. november 2009

Anne85

Også her  Og igår fandt jeg lidt af det frem... lidt lyskæder og flotte jule stager  Tror vi pynter resten af huset nste weekend.. vi er nemlig i Paris weekenden efter og der SKAL altså være julepyntet inden december  Vi har også bagt pebernødder (og næsten spist dm alle igen).

Jeg ELSKER jul  Er endelig ved at være færdig med Kristians pakkekalender.. og har råhygget mig med at gå og købe ind til den. Er også så småt begyndt på julegaverne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.