Tatoveringer...Ja tak:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

365 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. november 2009

3drenge

Manden og mig har lige fået lavet disse her. Det er min fjerde tatovering og mandens første  Har altid ønsket mig, at få mine ungernes navne tatovereret og er rigtig glad for den. I midten er det vores stjernetegn. De er lige lavet da billederne blev taget, så er stadig lidt hævet og den grå stjerne vil blive lidt lysere.

Vil meget gerne se billeder af andre der har fået tatoveret noget med deres unger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Ranarupta

De er rigtigt fine! Tillykke med dem! 

Anmeld

16. november 2009

Kristina V

Jeg har indtil nu to stk.

En på lænden, og så denne koi fisk. Koi fisken ska symbolere mig, hvor at næste projekt er at få mine børns, mands og forældres fødselsbloms omkring den.

En koi fisk svømmer mod strømmen, og der er nok lidt lige som mig, men selvom det støtter min familie mig altid, og derfor ska deres blomster med.

Anmeld

16. november 2009

HelleBelle

lukasogsilas skriver:

Manden og mig har lige fået lavet disse her. Det er min fjerde tatovering og mandens første  Har altid ønsket mig, at få mine ungernes navne tatovereret og er rigtig glad for den. I midten er det vores stjernetegn. De er lige lavet da billederne blev taget, så er stadig lidt hævet og den grå stjerne vil blive lidt lysere.

Vil meget gerne se billeder af andre der har fået tatoveret noget med deres unger 

Wauw det er nok den fedeste tatovering jeg længe har set!!! Super flot!!!

Anmeld

16. november 2009

Ranarupta

Glemte da lige at smide foto på.

Denne fik jeg lavet, da jeg havde behov for at have et lille minde om min elskede mormor, der døde efter flere års kræftsygdom.
Samtidig ville jeg have, at den skulle symbolisere, at livet også går videre.

Derfor er der:
- Blomsterblade, der falder af (Dem, man må sige farvel til)
- Blomster i fuld flor (Livet, der leves)
- Blomsterknopper (De kommende liv, som min kæreste og jeg sammen vil starte)

Vi har ingen børn endnu - ja lige bortset fra Bønne, der kommer omkring 21/-10 

Anmeld

16. november 2009

LouiseNielsen

Her er min tatto jeg har på foden med min søns navn... Når den lille ny kommer til verden kan der bygges vider på den, så det navn også kan komme på... Den er 3 mdr gammel!

Anmeld

16. november 2009

Pia.

Uha lige en tråd for mig... - Super fede tusser I har....

Mine tattoveringer betyder noget hver og en... Og symbolisere en bestemt tid i mit liv...

Knus Pia.

Her er så mine...

Det sidste billede er desværre meget utydeligt da det er taget med en mobil telefon - men I kan godt se hvad det forstiller, sommerfuglene er bare pænere i virkeligheden...

Anmeld

16. november 2009

Pia.

Bare lige mig igen... vil lige vise jer den der er bestilt tid til, som skal sidde på ryg/skulder modsat mine sommerfulge... Den ligner denne her, da det er den han er gået ud fra - men er tegnet lidt anderledes og så er det mere mellemrum imellem blomsterne... Og så er mine uden stjerner og ja en del anderledes, men I kan nogen lunde danne jer et billede af den....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.