Regelmæssig mens ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

270 visninger
9 svar
0 synes godt om
16. november 2009

Mca<3

Da i fik jeres første menses efter i havde født var den da regelmæssig fremover ????

Mangler min

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Vingummien

Ja de første måneder var det. Men nu er det sgu ikke, nogle gange kommer der næsten slet ikke noget og så starter det tit den dag jeg skal starte på p-piller igen, belastende

Anmeld

16. november 2009

Mca<3

suanne85 skriver:

Ja de første måneder var det. Men nu er det sgu ikke, nogle gange kommer der næsten slet ikke noget og så starter det tit den dag jeg skal starte på p-piller igen, belastende

Det er underligt , specielt når du tager p piller  Øv lidt nervøs over min bliver væk ,,,  Kan ikke huske hvordan det var da jeg havde fået de 2 store . Men tænker det måske er meget normalt den ikke er regelmæssig fra 1 gang ..

Anmeld

16. november 2009

Vingummien

Alexanders Moar ... skriver:

Det er underligt , specielt når du tager p piller  Øv lidt nervøs over min bliver væk ,,,  Kan ikke huske hvordan det var da jeg havde fået de 2 store . Men tænker det måske er meget normalt den ikke er regelmæssig fra 1 gang ..

ja og spild af piller syntes jeg altså

Anmeld

16. november 2009

mortil(nichlasogmathias)

min læge sagde at min mens nok ikke ville være reglmæssig i det første lange stykke tid, så tror ikke du skal være bekymret, men kan da godt forstå du syntes det er irriterende..

Anmeld

16. november 2009

frk andreasen

min kom regelmæssig efter 2 mdr. men jeg var også på p piller

kram tanja 22+1

Anmeld

16. november 2009

Mca<3

Ok det er jo 7 mdr siden jeg har født og fik min første mens for 31 dage siden ,,, Skulle jo så have haft den fredag hvis alt var regelmæssigt allerede ,,,  Må tage en test .. Alt andet er da for dumt

Anmeld

16. november 2009

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Jeg fik først min efter 5 md. og sidst gik der kun 3 uger imellem.Også ret belastendeOg jeg har ellers altid været meget regelmæssig.

Anmeld

16. november 2009

Muffinmus

NEJ

Den var slet ikke regelmæssig første gang.

1 gang efter 8 uger

2 gange 10 efter den første

3 gang 6 uger efter den anden....først efter 3 gang blev den regelmæssig. Men som du kan se gik der altså 2,5 måned fra mens nr 1 til mens nr 2:-)

Her 2 gang var den kun uregelmæssig indtil jeg startede på p-ringen, men det er jo klart, for den stabiliserer jo.

Anmeld

16. november 2009

Mca<3

MariaE skriver:

NEJ

Den var slet ikke regelmæssig første gang.

1 gang efter 8 uger

2 gange 10 efter den første

3 gang 6 uger efter den anden....først efter 3 gang blev den regelmæssig. Men som du kan se gik der altså 2,5 måned fra mens nr 1 til mens nr 2:-)

Her 2 gang var den kun uregelmæssig indtil jeg startede på p-ringen, men det er jo klart, for den stabiliserer jo.

Pyha det var rart at læse   Så er jeg mere rolig ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.