Ja sgu !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2009

Sofia24

UngMor83 skriver:

Tillykke

Dejligt. Hvad siger farmand til det??

Tak!  Vi er begge meget glade, men tør samtidig ikke håbe for meget, eftersom sidste (men første) bebs ikke var i live ved NF i august.

Og som han sagde efter vi havde sundet os over hele episoden; "Nu var jeg lige begyndt at glæde mig så meget"  Så der var ingen tvivl om, at vi bare skulle prøve igen så hurtigt som muligt  Og så håber vi, at alt går godt denne gang!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2009

Prinsessens'Mor<3

hvordan fortalte du din kæreste?

Anmeld

17. november 2009

Sofia24

MaleneS skriver:

hvordan fortalte du din kæreste?

Vi er meget sammen om det hele, så ikke noget med den store overraskelses-scene

Mandag morgen sagde jeg til ham, at nu tar jeg altså lige en graviditetstest for jeg kan ikke forstå min mens ikke er fortsat efter pletblødningen igår. Og så gik jeg ud for mig selv og gjorde det jeg skulle imens min kæreste halv-sov videre...

Der kom 2 streger med det samme og jeg skyndte mig ind i soveværelset, tændte lyset og sagde - Jeg er gravid!

Det første min kæreste sagde var; Er du sikker? For han har jo lyttet til mig igennem de sidste 14 dage og jeg har ikke mærket en dyt i forhold til sidst! Så vi troede vi skulle på den igen...

Derefter omfavnede vi bare hinanden og jeg fik en total svede-tur og hjertebanken (CHOK)! Men et dejligt et af slagsen...

Anmeld

17. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Sofia24 skriver:

Vi er meget sammen om det hele, så ikke noget med den store overraskelses-scene

Mandag morgen sagde jeg til ham, at nu tar jeg altså lige en graviditetstest for jeg kan ikke forstå min mens ikke er fortsat efter pletblødningen igår. Og så gik jeg ud for mig selv og gjorde det jeg skulle imens min kæreste halv-sov videre...

Der kom 2 streger med det samme og jeg skyndte mig ind i soveværelset, tændte lyset og sagde - Jeg er gravid!

Det første min kæreste sagde var; Er du sikker? For han har jo lyttet til mig igennem de sidste 14 dage og jeg har ikke mærket en dyt i forhold til sidst! Så vi troede vi skulle på den igen...

Derefter omfavnede vi bare hinanden og jeg fik en total svede-tur og hjertebanken (CHOK)! Men et dejligt et af slagsen...

heh fedt.. Havde du ingen symptomer, og hvor langt er du henne?

Anmeld

17. november 2009

Sofia24

MaleneS skriver:

heh fedt.. Havde du ingen symptomer, og hvor langt er du henne?

overhovedet INGEN symptomer, what so ever!!!

Men havde jo selvfølgelig tendens til at sammenligne med sidst. Der fik jeg ømme bryster 5 dage efter jeg havde positiv ægløsningstest  + rumlen i underlivet + øget spisetrang.

Men ingenting denne gang! Så vi ser det som tegn på, at alt går godt denne gang

Ifølge min sidste menstruations første dag, er jeg i dag 4+6. Så runder de 5 uger imorgen  Og nu kan jeg godt mærke der sker noget "dernede" og trætheden melder sig også ind imellem.

Du går måske selv og mærker efter symptomer?

Anmeld

17. november 2009

Prinsessens'Mor<3

Sofia24 skriver:

overhovedet INGEN symptomer, what so ever!!!

Men havde jo selvfølgelig tendens til at sammenligne med sidst. Der fik jeg ømme bryster 5 dage efter jeg havde positiv ægløsningstest  + rumlen i underlivet + øget spisetrang.

Men ingenting denne gang! Så vi ser det som tegn på, at alt går godt denne gang

Ifølge min sidste menstruations første dag, er jeg i dag 4+6. Så runder de 5 uger imorgen  Og nu kan jeg godt mærke der sker noget "dernede" og trætheden melder sig også ind imellem.

Du går måske selv og mærker efter symptomer?

Heh ja, jeg skulle have min mens i torsdags, men den er ikke kommet, jeg kan ikke mærke nået udover jeg siden igår har haft lidt niv og jag i underlivet og lidt ubehag med mellemrumen, men kan lige så godt være mens på vej tror jeg..

Anmeld

17. november 2009

Sujan

ih altså TILLYKKE. Er glad på dine vejne over det lykkes for jer så hurtigt. Håber alt går som det skal denne gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.