Sigurds bjørnetime koncert..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

985 visninger
8 svar
0 synes godt om
15. november 2009

Trolde_mor

Nogen der var inde på slagelse teater idag og se Sigurd?

Var selv derinde i forbindelse med arbejde, og sikke mange forældre der var med deres dejlige små børn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Vingummien

Har hørt utroligt meget om det men aldrig været det, men har hørt det skulle være et kanon hit hos børnene

Anmeld

15. november 2009

Trolde_mor

suanne85 skriver:

Har hørt utroligt meget om det men aldrig været det, men har hørt det skulle være et kanon hit hos børnene

Det var det også bare. Han kunne virkelig få børnene med. Og en lille dreng, kom endda op på scenen og hjalp "den grå elefant" med at danse til en sang.

Han blev så genert, og så bare noget så sød ud i hans lille ternede skjorte hehe

Børnene dansede rundt og havde selv deres "bjørnen bjørn"- bamser med. Han fik børn og forældre til at synge med / gav dem dele af sangene som de kunne synge. Bad dem række hånd i vejret, på nogle tidspunkter...Hele pumblikum var simpelthen bare aktive

Jamen altså - det var bare super godt. Det er helt klart noget jeg vil med mine fremtidige børn

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

Senia skriver:

Det var det også bare. Han kunne virkelig få børnene med. Og en lille dreng, kom endda op på scenen og hjalp "den grå elefant" med at danse til en sang.

Han blev så genert, og så bare noget så sød ud i hans lille ternede skjorte hehe

Børnene dansede rundt og havde selv deres "bjørnen bjørn"- bamser med. Han fik børn og forældre til at synge med / gav dem dele af sangene som de kunne synge. Bad dem række hånd i vejret, på nogle tidspunkter...Hele pumblikum var simpelthen bare aktive

Jamen altså - det var bare super godt. Det er helt klart noget jeg vil med mine fremtidige børn

Det kan jeg da godt forstå, lyder jo som himlem for børnene hehe, så sidste års show må det have været i tv og de var jo helt vilde. Vidste faktisk ikke kan kunne få sådan en bamse han har, eller Bjørn

Anmeld

15. november 2009

Trolde_mor

suanne85 skriver:

Det kan jeg da godt forstå, lyder jo som himlem for børnene hehe, så sidste års show må det have været i tv og de var jo helt vilde. Vidste faktisk ikke kan kunne få sådan en bamse han har, eller Bjørn

Tror jeg også det er...

De fleste sad med mor og / eller far på gulvet, og tror også der var mødregrupper. Det hele var enormt afslappet, og dørerne stod åbne under hele koncerten, og folk kunne gå ud med børnene på toilet eller købe noget lige udenfor til de små.

Det kan man jo, vist i almindelige legebutikker

Anmeld

15. november 2009

novalfrida

Ved du hvad alders trin det henføre til?

Anmeld

16. november 2009

Trolde_mor

novalfrida skriver:

Ved du hvad alders trin det henføre til?

Hvad tænker du på? Om der var en aldersgrænse for at kunne se det?

Jeg tror det ikke. Nu havde jeg syns-/hørerhømmede med, og den ældste var 60... så... tror det ikke?

Men så børn op til 10 års alderen sårh...

Anmeld

16. november 2009

oo

min niece på 2 år var inde og se Sigurd spille i Rødovre sammen med sine forældre, og hun eeeeeelsker ham! eller dvs, hun elsker ham når han spiller og synger, men ellers er hun lidt nervøs ved ham

Anmeld

16. november 2009

Trolde_mor

Tjuhl skriver:

min niece på 2 år var inde og se Sigurd spille i Rødovre sammen med sine forældre, og hun eeeeeelsker ham! eller dvs, hun elsker ham når han spiller og synger, men ellers er hun lidt nervøs ved ham

Okay... dejligt

Hehe var der også nogle af børnene der var i starten, og ville ikke så gerne svare når han snakkede, men når der skulle synges med skrålede de hehe...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.