Langt pandehår - mens det gror ud!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.294 visninger
7 svar
0 synes godt om
15. november 2009

lonemus

Ja, jeg har aldrig haft langt pandehår, da jeg ikke har kunnet holde ud det groede ud og hang i øjnene på mig.

Nu har jeg efterhånden tabt en hel del kilo og ønsker nu der skal ske noget nyt, så nu vil prøve at lade mit pandehår gro. Derfor efterlyser jeg nogle ideer til, hvordan jeg kan sætte det og kunne holde det ud???

En hårbøjle dur ikke, da den giver mig hovedpine, samt hvis pandehåret sidder stramt sat op.

Eva Longoria har et super lækkert hår og jeg er vild med hendes nogle gange høje pandehår...er det mon bare sat med en masse lak??

Hvordan gør I andre??

Lone

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Pia.

Mit pandehår er til tider langt og til tider halv langt - aldrig helt kort... men jeg bruger hårnåle, så kan man sætte det på super mange smarte måder, evt. helt tilbage eller lidt over til siden... Der er mange muligheder med hårnåle...

Tillykke med det flotte vægttab... - Du er alt for sej

Lone, laver du forresten stadig negle ?

Varmt knus Pia.

Anmeld

15. november 2009

MissSophie

Mit er også på vej til at blive langt, men kan stadigvæk ikke nå om i hestehalen endnu. Jeg fletter til mit med i en fransk fletning i den ene side, og laver så en lidt rodet knold. Det ser fedt ud synes jeg

Anmeld

15. november 2009

Trolde_mor

Jeg er netop blevet klippet så mit ikke er så langt mere ( lidt for kort )

Men ja, jeg sætter mit pandehår op med to klemmer. Jeg tager den midderste og kører baglæns og sætter så en spænde på hver side af den tot..

Håber det var til lidt hjælp

Anmeld

15. november 2009

DK

I bl.a. Magasin kan man købe hår-gejl fra et firma der hedder Evita Peroni. De laver mange fine spænder/håndimser/elastikker og den slags. Jeg bliver altid super inspireret når jeg snuser i deres ting, og ekspedienterne er rigtig gode til at vise hvordan deres ting skal bruges, på måder man ikke selv lige kan regne ud.

Spænderne er forholdsvis dyre for hår ting (150-500 kr) men til gengæld, så er alt det jeg har købt ikke gået i stykker, og har holdt sig super fint, været noget folk har kommenteret og virket efter hensigten (dvs. ikke faldet ud af mit tykke glatte hår, og har holdt sig på plads, og holdt håret hele dagen!)

Jeg kviede mig første gang jeg betalte 499 kr for en af deres dobbelt spænder, MEN hver eneste gang de redder mig fra en dårlig hårdag, hvor mit hår så ligner en mio. så elsker jeg at jeg gjorde den investering! Jeg har lige fået et nyt lille spænde, der kan holde mit pandehår til siden, og det er så fint, og holder håret fin på plads! Så afsted med dig efter Evita Peroni. Man kan købe det på nettet, men jeg vil klart anbefale dig at få hjælp af en ekspedient i forbindelse med købet, da et spænde kan bruges på mange måder, som min fantasi i alt fald ikke rækker til selv at finde på!

Jeg sætter lige et par billeder ind. Jeg ved godt de ikke ser ud af noget særligt, men de er altså noget helt specielt, på grund af den måde de bare holder i håret. Ejjj jeg snakker for min sag, hva? He he he. Det er bare fordi jeg ELSKER de skide spænder, og de har bare made my hairday så mange gange!!!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

15. november 2009

Ansemusen

Jeg sætter der med sideskildning med et spænde i siden, eller med spænder ovenpå hovedet, nogen gange lidt højt, andre gange ikke. Det er også in at sno det i den ene eller begge sider eller lave en fransk fletning med pandehåret langs den ene side.

Anmeld

15. november 2009

Ox.

lonemus skriver:

Ja, jeg har aldrig haft langt pandehår, da jeg ikke har kunnet holde ud det groede ud og hang i øjnene på mig.

Nu har jeg efterhånden tabt en hel del kilo og ønsker nu der skal ske noget nyt, så nu vil prøve at lade mit pandehår gro. Derfor efterlyser jeg nogle ideer til, hvordan jeg kan sætte det og kunne holde det ud???

En hårbøjle dur ikke, da den giver mig hovedpine, samt hvis pandehåret sidder stramt sat op.

Eva Longoria har et super lækkert hår og jeg er vild med hendes nogle gange høje pandehår...er det mon bare sat med en masse lak??

Hvordan gør I andre??

Lone

Jeg har mit hår sådan tit, bruger bare almindelig hårnåle/spænder, synes slet ikke det gør ondt, for håret er som sådan ikke stramt når det sidder sådan, men bruger også mousse og hårspray til mit hår

Anmeld

16. november 2009

lonemus

Tak for alle jeres svar

Jeg vil prøve at købe nogle fine spænder og så må jeg prøve at holde det ud...der er vist inden anden udvej .)

Knus fra Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.