I bl.a. Magasin kan man købe hår-gejl fra et firma der hedder Evita Peroni. De laver mange fine spænder/håndimser/elastikker og den slags. Jeg bliver altid super inspireret når jeg snuser i deres ting, og ekspedienterne er rigtig gode til at vise hvordan deres ting skal bruges, på måder man ikke selv lige kan regne ud.
Spænderne er forholdsvis dyre for hår ting (150-500 kr) men til gengæld, så er alt det jeg har købt ikke gået i stykker, og har holdt sig super fint, været noget folk har kommenteret og virket efter hensigten (dvs. ikke faldet ud af mit tykke glatte hår, og har holdt sig på plads, og holdt håret hele dagen!)
Jeg kviede mig første gang jeg betalte 499 kr for en af deres dobbelt spænder, MEN hver eneste gang de redder mig fra en dårlig hårdag, hvor mit hår så ligner en mio. så elsker jeg at jeg gjorde den investering! Jeg har lige fået et nyt lille spænde, der kan holde mit pandehår til siden, og det er så fint, og holder håret fin på plads! Så afsted med dig efter Evita Peroni. Man kan købe det på nettet, men jeg vil klart anbefale dig at få hjælp af en ekspedient i forbindelse med købet, da et spænde kan bruges på mange måder, som min fantasi i alt fald ikke rækker til selv at finde på!
Jeg sætter lige et par billeder ind. Jeg ved godt de ikke ser ud af noget særligt, men de er altså noget helt specielt, på grund af den måde de bare holder i håret. Ejjj jeg snakker for min sag, hva? He he he. Det er bare fordi jeg ELSKER de skide spænder, og de har bare made my hairday så mange gange!!!
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld