Erfaringer med hummel heldragt søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

592 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. november 2009

Mie A

Sidder lige og lurer efter julegaver til min lille nyfødte nevø  og faldt over en hummel heldragt som er rigtig fed. Men jeg kender ikke selv noget til mærket - så hvis der er nogle der ved noget om hvordan de er i størrelsen og om de bare generelt sidder godt på ungerne? - ja, og hvad med kvaliteten??

Fortsat god aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

steph0804

Jeg har et par hummel heldragter til Arthur og ELSKER dem. De er gode elastiske i stoffet og så er de jo super smarte
Størrelses mæssigt er de meget normale, men køb endelig en størrelse større end han er nu, de vokser jo bare så hurtigt.

Anmeld

15. november 2009

Juniors mor

Jeg har ikke haft nogle heldragter i Hummel, men jeg har haft to bodyer til Magnus, og jeg synes hurtigt de blev sådan lidt slasket i det....hvis du forstår.....? Jeg fik dem begge i gave, så jeg ved ikke hvad de har kostet, men umiddelbart synes jeg ikke kvaliteten var så god, MEN designet var rigtig fedt......

Anmeld

15. november 2009

DK

Min veninde har sådan en heldragt i tynd fleece fra Hummel til hendes dreng på 7 mdr. Hun var rigtig glad for den, og den var god til at have på i barnevognen, da den var varm, men ikke alt for varm som en flyverdragt. Den var derudover nem at give på/tage af, og holdt sig pæn i vask.

Derudover var den jo super sej, og vist ikke sådan helt vildt dyr. Jeg ved desværre ikke hvordan den lige var i størrelsen.

Anmeld

16. november 2009

SaNiNa

vi har et sæt til nicklas og er så vild med det, det er rigtig lækker stof og så sider det bare super godt på han os selvom det var lidt forstort til at starte med.

Vi ønsker os et nyt sæt i str 80 i julegave til ham.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.