mænd og mænds stil!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

611 visninger
9 svar
0 synes godt om
15. november 2009

oo

så har min kære husbond ændret sit profil billede på facebook til et rigtig truckerbillede der er taget før jeg mødte ham (heldigvis!). Inden jeg fik lov at se det, fik jeg at vide at han "har det sejeste skæg, de sejeste briller, den sejeste cigaretholder og den sejeste hawaiskjorte på"  jeg er nu temmelig glad for han ser ud som på det nederste billede nu - det der korthårsfis får hans hoved til at se gigantisk ud (og mig til at grue for at føde hans børn!!) har jeres mænd også alternative ideer om hvornår de ser allersejest ud??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Ox.

Jaaaae, herhjemme er han også rimelig afslappet i hans stil, han skifter hele tiden imellem 2 par jogginbukser, som efterhånden er FYLDT med huller, blandet med en "lækker" ørkenens sønner t-shirt, og er den til vask, jamen så bliver det en af hans gamle arbejds t-shirts der står "musikhuset" på hehe ..

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

Tjuhl skriver:

så har min kære husbond ændret sit profil billede på facebook til et rigtig truckerbillede der er taget før jeg mødte ham (heldigvis!). Inden jeg fik lov at se det, fik jeg at vide at han "har det sejeste skæg, de sejeste briller, den sejeste cigaretholder og den sejeste hawaiskjorte på"  jeg er nu temmelig glad for han ser ud som på det nederste billede nu - det der korthårsfis får hans hoved til at se gigantisk ud (og mig til at grue for at føde hans børn!!) har jeres mænd også alternative ideer om hvornår de ser allersejest ud??

Haha ej undskyld men vil give dig ret i at det nederste er sgu pænest hehe. Kan faktisk slet ikke kende ham på det øverste ud fra de billeder man ellers har set af ham.

Frank er jo helt kort håret og har heldigvis vænnes ham af med en vane han havde og det var at lade det gro lidt om vinteren lige til sådan en længde hvor det bare ligner lort, hvor det er for kort til at sætte med voks og for lang til det sidder som det skal når man står op

Anmeld

15. november 2009

TbCp

Min mand har faktisk en rigtig fin stil synes jeg
Da vi mødte hinanden stod den på jeans, hvis t-shirt og militærstøvler Og jeg synes bare han var HOT HOT HOT!

Nu er han jo blevet en rigtig businessmand og går ofte i jakkesæt og så synes jeg bare han er endnu mere HOT HOT HOT!!!

Tilgengæld er vi begge utrolig søndags-afslappede, der vader vi som regel begge rundt i army-bukser og en bluse og hygger os

Anmeld

15. november 2009

ekzunz

Han ser da super dejlig og venlig ud på det nederste billede - helt klart at foretrække frem for det øverste.

Herhjemme har jeg kasseret utallige skovmandsskjorter og en del par camuflage-bukser er på mystisk vis forsvundet... Mangler dog stadig nogle gamle EU-bluser (ja - fra dengang vi stemte....) før jeg er helt færdig....

Anmeld

15. november 2009

TbCp

Znuzke skriver:

Han ser da super dejlig og venlig ud på det nederste billede - helt klart at foretrække frem for det øverste.

Herhjemme har jeg kasseret utallige skovmandsskjorter og en del par camuflage-bukser er på mystisk vis forsvundet... Mangler dog stadig nogle gamle EU-bluser (ja - fra dengang vi stemte....) før jeg er helt færdig....

Altså herhjemme har vi sådan en smart vaskemaskine som kan finde på at sluge de alt for slidte boxers osv

Anmeld

15. november 2009

ekzunz

TbCp skriver:

Altså herhjemme har vi sådan en smart vaskemaskine som kan finde på at sluge de alt for slidte boxers osv

Eiiii - det skulle jeg da have tænkt på noget før. Vores vaskemaskine gik i stykker for ikke så længe siden og den ødelagde noget tøj - men jeg var da ikke kvik nok til lige at finde saksen og de grimme bluser frem......

Men vi mangler pudseklude......

Anmeld

15. november 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Hehe Tom plejer at sige: Jeg har ingen stil, du må klæde mig på Kone

Så det gør jeg

Anmeld

15. november 2009

mariamiss6

Zafir skriver:

Hehe Tom plejer at sige: Jeg har ingen stil, du må klæde mig på Kone

Så det gør jeg

Hahahahahahha den er altså god..... Nogen gange har i to bare den fedeste humor altså....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.