Så har jeg været på syghuset igen igen igen :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

821 visninger
12 svar
0 synes godt om
15. november 2009

Mormilla

Har lagt hele weekenden men kraftige smerter efter udskrabning. Var så på syghuset i dag og det viser sig at de har glem 3 1/2 cm væv og jeg har fået en undelivs betændelse. Nå men de har prøvet med nogen piller som ga kramper i undelivet for at se om det ville skubbe det ud. Men nej det hjalp ikke. Fik lov til at komme hjem hvor jeg så skal tage nogen piller for at bløde så det måske kommer ud og så nogen for undelivs betændelsen.

Skal der ind igen på onsdag for at se om det er kommet ud. Hvis ikke så skal jeg vist ha en udskrabning mere

Synes bare ikke at det får nogen ende det her!!! Havde bare lige brug for at komme ud med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2009

Becks

Mormilla skriver:

Har lagt hele weekenden men kraftige smerter efter udskrabning. Var så på syghuset i dag og det viser sig at de har glem 3 1/2 cm væv og jeg har fået en undelivs betændelse. Nå men de har prøvet med nogen piller som ga kramper i undelivet for at se om det ville skubbe det ud. Men nej det hjalp ikke. Fik lov til at komme hjem hvor jeg så skal tage nogen piller for at bløde så det måske kommer ud og så nogen for undelivs betændelsen.

Skal der ind igen på onsdag for at se om det er kommet ud. Hvis ikke så skal jeg vist ha en udskrabning mere

Synes bare ikke at det får nogen ende det her!!! Havde bare lige brug for at komme ud med det...

Stakkels dig

Du skal have en STOOOR

Anmeld

15. november 2009

Mormilla

Tutter skriver:

Stakkels dig

Du skal have en STOOOR

Mange tak

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

Av av

håber du undgår et skrab mere

Anmeld

15. november 2009

Mormilla

suanne85 skriver:

Av av

håber du undgår et skrab mere

Ja det håber jeg os! Håber aller mest at det snart får en ende!!!

Anmeld

15. november 2009

Vingummien

Mormilla skriver:

Ja det håber jeg os! Håber aller mest at det snart får en ende!!!

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

15. november 2009

lulle1985

Ej hvor træls, håber du slipper for en skrap mere... sender lige et stort

Anmeld

15. november 2009

oo

åh hvor er det dog barskt! jeg håber du begynder at bløde, så du kan få det hele overstået og komme igang med helingsprocessen

Anmeld

16. november 2009

SaNiNa

Søde du fået liget et kæmpe

Håber virkelig for dig at det er ude på onsdag så du kan få lidt ro.

Anmeld

16. november 2009

frk andreasen

Mormilla skriver:

din stakkel her er lige et stort det trænger du vist til..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.